Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra service og hurtig tilbakemelding og utbetaling av det som var ødelagt.
Veldig dårlig service helt til det komme noe skader de er bra , men kommer skade da blir de dekker ikke sikkert noe
Mistet personlige eiendeler på arbeidsplassen min ombord i en båt. Prøvde å få det dekka gjennom innbo og reiseforsikring. Tingene mine lå i en skuff, eg blei skada og var sjukmeldt lenge (8-9mnd), når eg kom tilbake var dei personlige eiendelene mine borte. Ingen har sett snurten av tinga mine, kasta det eller hørt noke (en tilståelse er usannsynlig fra den som har tatt tingene). Fikk blankt avslag, begrunna det med at eg ikkje kunne sannsynliggjøre et tyveri, at det er større sannsynlighet at det er kasta/rydda bort. Det sistnevnte er tvilsomt ettersom eg har saumfart heile båten eg jobba på. Så dei drar konklusjona men eg kan ikkje gjere det, noke som er rart. Og at eg var borte fra jobb så lenge var vist en stor årsak til at eg ikkje får erstatning også. Dette var et uforutsett tilfelle, det kunne vert unngått men min første tanke når eg reiste heim fra jobb var ikkje å få private ting på en lugar, låst ned/tatt vare på. Eg ser ikkje på mine kollegaer som kjeltringa, men må det no tydeligvis.
Anbefaler Fremtind. Det er enkelt å melde skade. Rask tilbakemelding.
Vi har hatt flere saker hos fremtind. Har vært veldig fornøyd med håndtering av sak som gikk på bilforsikring. Med innbo-, reise- og husforsikring har vi opplevd veldig lang saksbehandlingstid, og det ble gitt lite informasjon underveis. Det ble heller ikke gitt info om hva vi skulle foreta oss, noe som førte til enda lenger behandlingstid.
Lang saksbehandlings tid, innom mange reprasjons firmaer, ekstremt dårlig forsikrings oppgjør.
Hadde spørsmål angående skade og fikk rask og gode svar på mine spørsmål. Etter innsending av skademeldingsskjema gikk det under et døgn før saken var ferdig behandlet. Anbefales.
Har hatt forsikring gjennom dere i åresvis , lo favør bestandig fornøyd.
Rask respons på alle henvendelser. Generelt veldig fornøyd.
De svarer raskt. De har peiling på hva de jobber med.
Den første jeg snakket med var ikke opplysende for meg i det heletatt Så jeg la saken på vent Men så ble telf værre å jeg måtte ta tak i det på nytt Da gikk det smurt MVH. Bjørg
Rask behandling var viktig da brillene mine gikk i stykker. Jeg fikk hjelp samme dag og kunne raskt få bestilt ny.
Bra selskap med godevillkår, egne inspektører som blir utsendt til skadelidte. Dette er ett av de siste selskapene som utsender folk til kundene, noe som er veldig bra
De er flinke å selge, overtale og forklare hvorfor forsikringen er bra. Når det kom en forsikringssak var det ikke noe hjelp å få, vi hadde ikke den dekningen vi ble fortalt under salg at vi skulle få. Så sjekk det med liten skrift, og sjekk det som er viktig for deg. For vår del ble det viktigste for oss utelatt fra forsikringsbeviset. Vi trodde vi fikk det vi hadde beds om.
Jeg er kjempe fornøyd med forsikringen, kjempe raske til å ordne opp
Vanskelig å få de til å akseptere skade, dårlig tilbakemeldinger og komunikasjon