Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
fungerer meget bra intet å og klage på fra min side.
Kjapp, enkelt og greit. Skade ble registrert og bekreftet kjapt. Oppgjør etter få dager.
Alt gikk på skinner. Fra jeg skrev skademelding til jeg henta bilen.
Det er en god forsikring jeg anbefaler den ofte for andre når det passer.
* Dårlig service ( utenom personskadeforsikring) * dårlig tilgjengelighet * var bedre før da forsikringen var hos srbank!!
Var innom banken og fikk vite hva jeg skulle gjøre, gjorde så jobben selv hjemme på nettet.
Enkel innmelding av skade på nett. Saksbehandling har gått utrolig raskt i mine oppgjør, og pengene kommer iløpet av noen dager. De 3 sakene jeg har meldt inn de siste årene har stått til terningkast 6.
Rask ukomplisert behandling. Leiebil organisert fra til verksted. Ikke noe unødvendig kommunikasjon. Meget fornøyd.
Rask og sikker oppfølging av saken. Takstmann gjorde rask befaring, og var veldig behjelpelig med behandling av skaden.
God kommunikasjon med saksbehandler og meget rask behandlingstid.
Fremtind selger inn båtforsikring med Kasko. Når uhellet er ute dekker de ikke noe. Føler meg kraftig lurt og kaster bort flere tusen i året for null hjelp.
Saksbehandlere tar utgangspunkt for å beregne dagens pris fra en ukjent kilde (som de ikke har lyst til å fortelle kunder), men gir erstatning i form av gavekort fra en nettside hvor samme ting koster minst 2000,- mer enn ordinært markedet! Utrolig uprofesjonelt og tull!
Har hatt to forsikringssaker og begge to har blitt raskt og effektivt ekspedert.
Jeg har ingen erfaringer å vise til. Dette får vente til neste gang.
Fremtind har tidligere vært opptatt av å løse saker for kunden. Nå er de opptatt av å lese paragrafer og snu egen ordlyd etter det.
De er flinke til å svare/behandle en skade raskt :)