Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å melde skade. Rask og uproblematisk oppfølging.
Bare positiv erfaringen med dem. Behandler søknad meget raskt, lett tilgjengelig på e-post og tlf.
Enkelt å registrere skade sak på nettet Dårlig service fra leiebil firma de har avtale med
Svært ryddig, enkel og uproblematisk behandling av saken.
Enkelt å opprette sak og legge inn skaden på nettsiden. Veldig rask saksbehandling og god oppfølging hos 3. part.
Styr unna selskapet . Meget dårlig håndtering. Fra saken ble meldt inn til vi fikk noe svar tok det 5 mnd . Etter 5 mnd fikk man vite at bilen blir innløst
Velg noe annet, bedrift og privat. Du vil spare deg selv både tid og penger på å velge et annet mer velrenommert forsikringsselskap.
Bra service. Fint arbeid. Hyggelige kundebehandlere.
Dårlig informasjon, masse som de plutselig ikke dekket likevel. Må vist lese vilkår med lupe og forstørrelsesglass.
Jag takker får pengene som har fått hjelpe meg mye❤️
Jeg satte pris på selskapets digitale mestring ved bruk av både telefon SMS og data. Dette resulterte i rask behandling og meget bra informasjon om ønskede opplysninger.
Skadet bilen, meldte på en søndags kveld inn skaden på nettet. Mandag var jeg å fikk takst. Fikk time Kjappt og ingen surr eller krangling med forsikringsselskapet. Skaden reparert, bilen god. Veldig fornøyd.
Meget god behandling og rask behandlingstid og meget raskt oppgjør.
Vi fikk forskjellige svar på hva som gjalt vår forsikring Vi hadde bestilt toppsikring på hus og hytte og regnet med at det gjalt samme vilkår på begg steder men nei, typisk lureri
Kjøp og betal opphold i forkant så er du best dekket om noe skulle oppstå underveis i oppholdet. Fremtind snor seg unna om de kan og leser kun paragrafer. Viser liten forståelse for kundens opplevelse, erfaring og forklaring. Rigide og lite løsningsorienterte. :-(
Gjennomgående fornøyd og særlig med fine oversikter over alle avtalene jeg har! Rriseforsikringen er alt for dyr!