Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Les liten skrift på betingelser nøye før du aksepterer forsikringen. Utviser ikke skjønn i en vanskelig situasjon. Kun henviser til begrensninger ved oppgjør.
Hadde vannlekkasje/ vannskade, fikk bra hjelp og en rimelig erstatning. Raske saksbehandler og oversiktlige skjema på hva som har blitt utregnet
Hadde en harddisk som etter en uke med torden sluttet å fungere. Analytikerene på verksted sa at det var umulig å fastslå hva som var den originale feilen, men at det har kommet fysiske skader fra den originale feilen i etter tid. Fremtind brydde seg ikke om grunnen til de fysiske skadene som var noe de i utgangspunktet sa de dekket (torden/lyn), men kun over at det hadde kommet fysiske skader i ettertid. Å prøve å forklare at de fysiske skadene har kommet av den originale feilen var håpløst og ventetiden for hvert spørsmål er 3 virkedager ca. Alt i Alt så ble jeg sjokkert over hvordan de behandler kunder og kommer til å bytte selskap når avtalen går ut Ps. De skrur også opp prisene, mine forsikringsavtaler økte med 20% på ett år. Da jeg truet med å gå til konkurent så tilbydde de super innbo som skulle dekke alt (tydligvis ikke), den feilen gjør jeg ikke igjen
Har hatt Fremtind i flere år, og er egentlig ganse fornøyd. Ønsker nå likevel å bytte da jeg skal ha gode priser igjennom LØFavør. Viser seg at det er ganske dyrt når jeg sammenligner med andre selskaper. Hadde vannlekkasje på badet i vår. Fikk beskjed om å skaffe rørlegger, utbedre og sende fakturaen til Fremtind. Fikk krav om egenandel på 8.000,-, men dette ble redusert til 3.000,- da jeg påpekte at jeg hadde vannstoppsystem i huset. Hadde også en hund som fikk kreft, fikk da utbetalt 20.000 for veterinærutgifter uten noe problem.
Jeg melte skade på nettsiden og fikk skaden utbedret og oppgjør på meget kort tid,kan anbefale Fremtind
Meget fornøyd med fremtind, sparebank 1. raskt oppgjør i forbindelse med mistet telefon
Rask behandlingstid, raskt tilbake peoduktet. Slapp å betale frakt.
Knust telefon skjerm ble reparert gratis pga to i husstanden er fagorganiserte. Det var vi ikke klar over før vi ringte Fremtind. Vi var forberedt på å betale egenandel.
Effektiv saksgang, kjapt skadeoppgjør, god kundeservice
Enkelt å melde skade , raske med å erstatte det som har gått i stykker .
Saklig og grei saksbehandling. Avgjørelsen om utfallet av saksbehandlingen kom raskt. Oppgjøret var på plass straks etterpå.
Du får bedre dekning hos andre selskaper. Vi tapte 60 % av en utgiftsdekning i skadesak sammenlignet med andre selskaper som var del i samme refusjon.
Har bare godt å si om saken og hjelpen som jeg fikk når jeg måtte avbestille en flyreise
Rask og god kundeservice og behandling av saken. Enkelt å melde inn skade på nettsiden.
Har hatt noen saker til behandling, og er svært fornøyd med saksgang og du får det du har krav på ut fra dine forsikringer.
God hjelp Rask behandling Tydelige beskjeder om noe må presiseres