Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hun jeg snakket med stilte de riktige og relevante spørsmålene i vår sak. Noe hun var usikker på tilbød hun å undersøke og ringe tilbake med riktig informasjon. Det gjorde hun og saken ble avsluttet tilfredsstillende der og da.
Tar lang tid på saksbehandling. Holder ikke det dere lovet når vi tegnet forsikringen.
Jeg har forsikringen min gjennom NSF. Tok kontakt pga skadet sofa. Iløpet av 1 uke så er saken avgjørt. Måtte vente på pris tilbud fra leverandør og fikk pengene på konto dagen etter. Veldgi fornøyd!
Veldig enkelt å registrere skade. Deretter er det umulig å følge saken da alt du sender inn blir borte fra siden. Mail du sender inn blir besvart etter lang tid og gjerne i en ny tråd sånn at det blir vanskelig å følge med på hva du egentlig får svar på. I det hele tatt elendig oppfølging. Selve oppgjøret ser derimot ut til å gå greit noen måneder etter at saken burde ha vært ferdig.
En må ha god tid og være tålmodig om en skulle være så uheldig å måtte bruke forsikringen sin fra Fremtind.
Meget godt fornøyd med saksbehandling og oppgjør. Godt samarbeid mellom entrepenør og saksbehandler og regnskapskontor.
God oppfølg, raskt oppgjør ved skade. Fått brukt forsikringen 3ganger, god hjelp hver gang
Gjør hva de kan for å slippe å betale ut erstatning. Opplevd takstmann som ikke saklig
Bra denne gang, men store problemer med forrige reiseforsikring, men det ordnet seg til slutt etter flere mailer og telefonsamtaler
Kjapp og enkel saksbehandling. Virker som dette er et selskap som ønsker å finne løsninger for meg som trenger hjelp.
Obs! Har du Tesla sjekk hva de dekker i motsetning til konkurentene
Jeg er veldig fornøyd med fremtid forsikring. De er raske, trygge og ordner opp. Det er ikke mye om og men men går rett på saken med mål for å ordne opp
De har treg respons tid, man må sende til en felles mail, man har ikke egne kontaktpersoner som de har i andre forsikringsselskap. Saksbehandlere snakker ikke sammen, så du må svare på det samme flere ganger og lite skjer.
Brukte 7-8 uker på å behandle en sakdesak og ingen informasjon blir gitt til kunden da de ikke prioriterte å si ifra.
Første gang jeg har tatt kontakt med Fremtind Forsikring. Så det er veldig lite jeg kan utale meg.
Skrur opp prisen mykkje! Ca 20% økning på eit år, ringer for å diskutere pris, men kjem ingen veg. Vanskelige i forsikring saker. Vrir seg unda alt oppgjør, du sitt igjen med 0 og niks