Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tok over en uke å få endelig svar ifm knust mobil.
Fikk avslag fra både inbo fra fremtid forsikring og hus forsikring fra watercircle as , de skiller på hverandre.
Fikk ikke dekket mistet gjenstand på min reiseforsikring, slik jeg mener de bør etter de vilkår jeg ser.
Til tross for en rask saksbehandling og enkel skaderegistrering, sitter jeg som kunde igjen med en ekkel bismak. For istedenfor å tilby et oppgjør tilsvarende faktisk verdi av forsikrede objekt, blir man tilbudt et redusert kontantoppgjør, samtidig som man får tilbud om å kjøpe varen av en samarbeidspartner til en "rabattert" pris, tilsvarende avkortingen i kontantoppgjøret. Man tvinger således kunden til å kjøpe varen hos fremtinds utvalgte samarbeidspartnere hvis man vil unngå avkorting av oppgjøret. I mitt tilfelle betyr det at istedenfor å kjøpe ny iPhone hos Telenor, så må jeg bruke elkjøp for å få fullt skadeoppgjør. Med andre ord tvinger fremtind kunder bort fra Telenor. Dette vil jeg tro er en praksis både Telenor og konkurransetilsynet/forbrukerombudet burde reagere på.
Har hatt saker vedr. hund og det har vært ok. Men denne gangen ble vi først overrasket over at vi hadde en egenandel som var satt opp til kr.8.000 - kan ikke minnes å ha blitt informert om det og etterpå ikke videre fornøyd med saksgangen.
Hyggelig kundebehandler, rask og effektiv behandling av henvendelse, meget godt fornøyd.
Fremtind setter kunden i fokus, og behandler sakene svært raskt
God hjelp ed en gang man ringer. Svar på henvendelsen på mail like etter. Pengene raskt inn på konto. Bedre kan det neppe bli.
Ønsker lengre forsikringstid opptil 90 dager. Ellers så har det vært greit med skadeoppgjør.
Saksbehandlar var lite imøtekommande i vår sak, og førte til mykje stress og irritasjon. I saken vår burde vi fått individuell vurdering mtp etterarbeid som tidligare blei gjort på bilen, men saksbehandlar ville ikkje dette og syns heller at vi burde sitte igjen med verditap på bilen. Fremtind var heller ikkje spesielt villig til å hjelpe til med å kome til ei løysing. Dårlig service, kundebehandling, trenering av tid, vi er ikkje 100% fornøygd med sluttresultatet og er overraska over alle problema vi fekk med fremtind til tross for at vi hadde den aller beste forsikringa. Glad vi har bytta til eit anna selskap!
Svært rask og effektiv behandling av saken. Liker også at du kan velge mellom kontant utbetaling, gavekort eller varer.
Meget effektiv skadeoppfølging etter at Fremtinds takstmann tok saken. God samhandling med verstedet
Gode betingelser grei pris pga medlemskap i Lo Nettside er litt uoversiktlig vanskelig å finne fram når man skal logge inn Kjapp når det gjelder, avgjørende i forsikringssaker. Innboforsikring som vi har gjennom Fagforbundet er spesielt bra og lettvint.
Lang saksbehandlingstid, avsluttet med konklusjon basert på svada! Det at selskapet ikke er mer proffe i forhold til sine kunder vitner om en ukultur som bør tas tak i !
Rask behandling ved skade Kjempefornøyd,meget behagelig saksbehandler.
Henter priser på heilt andre klokke modeller. Bør bli flinkere og gi priser etter priser på rett vare.