Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Og dårlig behandling/oppfølging v/bilskadeoppgjør i fjor høst
Supert med kr 0 i egenandel på innboforsikring, når 2 i samme husstand er organisert i LO forbund. Rimelig og god reiseforsikring med kjapt oppgjør.
Følte meg godt ivaretatt, fikk rask behandling og flott servise med ett utmerket resultat.
Er lav egenandel, men de små linjene er ikke alltid i kundens favør. Les de godt.
Har ikke vurdert premie opp mot andre selskap da jeg har innbo gjennom fagforening. Raskt og smertefritt skadeoppgjør ved tyveri av elsykkel.
Alltid hjelpsomme og rask behandling. Kan ikke klage på noe.
rask og god behandling. Mistet mobilen I sjøvann, fikk fisket den opp igjen men var ødelagt etter dykkerten ned til 1.5m. Ble anbefalt av en kollega om og sjekke opp på forsikringen via arbeidsgiver. Kontaktet forsikrings selskapet, det ble raskt behandlet og fikk oppgjør etter noen få dager.
De er veldig hjelpsomme når vi skal kjøpe nye forsikringer, men ved evt skade eller uhell er de ikke så hjelpsomme.
Veldig fornøyd så langt. Absolutt å anbefale til andre som trenger en rask og effektiv behandling av sine saker.
Ikke til å stole på når en faktusk har behov for den hjelpen en betaler for.
Dårlig erfaring: Alt for dyrt Fikk ikke dekt skaden på klær via reiseforsikring. Hull, rift er ikke gyldig skade.
Prøver seg på Utmattelsesgreia...ikke svare,eller få snakket med saksbehandler = kunden gir seg nok snart... tror de
Har sendt inn klage. Fått nytt/brukt produkt i retur. Må ladde oftere,og tlf var ikke sletta fra forrige bruker/eier. Utrolig dårlig å ikke få tilbake like godt produkt som man har forsikra
Bruker 3mnd å behandle en sak. Uheldig å ødelegge den. Vanskelig å få hjelp. Og saksbehandlere er helst ikke tilgjengelig.
Enkel måte å legge saken inn i portalen. Fikk raskt svar og saken ble avklart like raskt
Ble påkjørt av bobil på Fjord Line til Stavanger. Etter å ha kontaktet Fremtind tok de kontakt med Viking redningstjeneste og ordnet med leiebil fra AVIS. Takstmann konstaterte at bilen var totalskadet. Siden vår bil var under 3 år og at vi hadde Toppforsikring kunne vi bestille tilsvarende ny bil.