Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har brukt første gang deres tjeneste og ble veldig positivt overrasket over at dere har vært sååå raske og effektive, selv om det er juli måned og mange er på ferie. Saken min ble ferdig behandlet under 48 timer. Helt suverent 👍👍 Anbefales 👌👌👌
Har hatt en sak pågående siden april. Har opplevd kundebehandlere som lite hjelpsomme og lite opplyst i saken. Saksbehandler har ikke oppdatert oss og vært nærmest utilgjengelig. Vi sto uten vann og varmeløsning fra starten av april til starten av juli uten hjelp i dette tidsrommet. Når vi endelig fikk oppgjøret var det greit nok. Men kompenserte ikke for 3 måneder med håpløs kontakt.
Selskapet uttaler først at "vi dekker skaden på bilen din", og kommer så tilbake to uker etter og kommer med kontramelding, nemlig at skaden ikke dekkes. Og det etter at det i tillegg til den skriftlige tilbakemeldingen om at skaden dekkes også har fått det bekreftet muntlig i telefon med selskapet.
Lite service og oppfølging å spore i mine saker. En lekkasje i taket var visst noe jeg burde forvente kort tid etter jeg overtok huset, selv om taket ikke var for gammelt eller andre forhold som skulle tilsi det... Skade på garasje som følge av arbeid på nabotomt føltes som om det var min feil. Jeg fikk ut takstmann, men måtte innhente mye informasjon selv og dokumentere alt. Ikke forvent deg valuta for forsikringspengene!
Jeg meldte en skade på mobilen, og det var første gangen jeg brukte forsikringen. Jeg visste ikke hva jeg skulle forvente. Tjenesten var praktisk, fort og enkelt å løse.
Jeg syntes at det var greit å fylle ut skjema. Fikk rast svar , og oppgjør
Rask og effektiv saksbehandling. Rask utbetaling. Kjempe service. Lett å melde inn skader. Anbefales.
Rask behandlingstid og raskt oppgjør, litt skuffet over att oppgjøret var mye mindre enn verdien som gikk tapt.
Rask og effektiv saksbehandling. Hyggelig og forståelsesfull saksbehandler.
Saksbehandleren tok skadehistorien raskt og kunne umiddelbart forklare hva som ville skje med saken. Svært godt fornøyd med Fremtind som forsikringsselskap
Sen og dårlig holdning fra saksbehandler. Måtte purre to ganger før det i det hele tatt skjedde noe. Uklar og dårlig forklaringer i den skriftlige tilbakemeldingen
Saksbehandler svarte ikke på mailer, svarte ikke på telefon. Alt gikk gjennom takstmann. Firmaet som skulle gjøre jobben snakket ikke sammen. Tok tre måneder for å utbedre skaden. Elendig service. Fremtind tok telefonen en gang og svarte det ordner seg til slutt😩
Superraskt skadeoppgjør, ingen problemer. Veldig fornøyd :)
Jeg har bra erfaring med Fremtind forsikring. Kan bli veldig usikker på hva som kan meldes inn av skade enten om det er til innbo- eller husforsikring. Jeg har nylig hatt en skade på varmtvannsbereder og det ble kjøpt en ny bereder. Den kunne ikke dekkes fordi skaden var under egenandelen som er på 9000 kr. Jeg meldte skaden via innboforsikring, men det viste seg at skaden omfattes av husforsikring. Det kan være litt vanskelig å vite forskjellen mellom disse forsikringene.
Kjapp behandling og bra service! Har benyttet oss av forsikring som dekker innbo, tyveri, ødelagte hvitevarer og hjelp etter at bilen nesten mistet dekket.
Meldte skadesak på nett, fikk svar om godkjenning minutter etterpå.