Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selskapet farer med villedende informasjon knyttet til refusjon av reisekostnader i forbindelse med Koronasituasjonen.
Ryddig og kjapp tilbakemelding ved skade, alt fikset seg. 👍
Takk fra Lillehammer. Mandag den 11 mai. Har lært at man må følge sikkerhetsregler. Da min gamle Samsung ble stjålet. Men. Samtidig som jeg har lært. Føler meg ganske dum som dessverre la fra meg min gamle Samsung. Innimari dumt.
Lang behandlingstid og uklare dekningsvilkår. Hvorfor bruker LO dette selskapet??
Veldig fort avslutning av saker og god kundebehandling.
Enkel og hurtig saksbehandling og hyggelige medarbeidere.
I mange av sakene jeg har meldt inn har jeg ikke fått hverken god tilbakemelding eller erstatning pga det alltid er en grunn til å la være. Det som er bra er enkelheten i å melde en skade på nett.
Fremragende oppfølgning og håndtering, kjempefornøyd.
Hadde billett til Dublin, pga Korona kunne vi ikke dra. Får ikke dekket flybillett pga jeg fikk tilbud om ombooking. Jeg kan ikke og har ikke behov for å reise på et senere tidspunkt, så denne reisen er tapt for meg.
Vår erfaring med fremtind er hittil god og vil foreløpig ikke bytte selskap.
Er stort sett fornøyd med Fremtind Forsikring. Vi meldte inn en skade hvor behandlingstiden gikk utover det lovte. Samme dag vi skulle ringe inn om hvordan saken vår forløp, kom en e-post om ferdigbehandling av vår sak. Vi syntes kanskje at det burde vært litt informasjon spesielt om behandlingstiden går ut over lovet tid.
Det var for mye at og fram. I dette tilfellet gjaldt det knuste briller.
Effektiv og enkel saksbehandling. Meldte skade i appen og hadde oppgjøret på konto uka etter!
Fra skaden oppstod og til forsikringen tok kontakt, gikk det kjapt, rørlegger ringte rett etterpå. Forsikring og rørlegger kom samtidig og sjekket skadene, oppgjøret gikk kjapt og greit. Siden jeg er tunghørt, så var begge to tydelig i uttalen så jeg fikk med meg alt de sa.
Får mulighet til å maile og ha kontakt med saksbehandler. Kunne vært raskere behandling. Til tross for det var 5 dager, ikke så ille. Det som ble sagt ble holdt. Gode beskrivelser på hvordan jeg går frem. Gode betingelser på flere forsikringer. Kunne vært billigere forsikringer.
Fikk en veldig kort avslagsmelding fra kundebehandler. De valgte å lukke saken, men jeg ønsket ikke dette, fordi det ikke er sikkert at vi får refundert pengene vi har betalt fra reiseselskapet, pga fare for konkurs. Jeg mener at forsikringsselskapet burde utbetale oss, så kunne de krevd pengene refundert fra reiseselskapet. Vi må jo sitte med en stor risiko, og dette er jo det vi ønsker å slippe når vi opprettet / kjøper avbestillingsforsikring. Veldig lite kundevennlig svar på mail fra kundebehandler.