Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har enda tilgode å treffe et selskap som yter så god kundeservice som Fremtind, uansett bransje. Håndtering av skadesaker er upåklagelig, rask og effektiv. I tillegg scorer de svært godt pris. Fremtind er rett og slett "best in class".
Har bare positiv erfaring så langt. Kan trygt anbefale selskapet til andre.
Hurtig og god oppgjør. Har alle forsikringer hos dere. Blitt kostbart etterhvert totalt!
Elendig behandling av en innlysende erstatningssak. Ble nektet refusjon av flybillett til tross kansellerte fly grunnet Covid19 situasjonen. Fremtind valgte heller å skyve ansvaret over på flyselskapet som kun tilbyr en voucher. Alle de andre i reisefølge var selvsagt forsikret i andre selskap og samtlige mottok full refusjon uten diskusjon. På tide å bytte til et forsikringsselskap som spiller på lag med kunden.
Ryddig, saklig og raskt oppgjør. Fikk ett uhell der mitt barn druknet min pc. Saken løst uten opphold og oppgjør i løpet av en uke. Svært fornøyd med prosessen og tiden det tok.
Enkelt og lett ved innstendig av skade / kontakt på nett. Oversiktlig og enkelt å bruke.
Tok tak i problemet raskt og effektivt. Melding om saken kom fort.
Bra service. Relativt rimelig på hus/hytte innbo reise. Bilforsikring har økt en del siste år. Usikker på om de er best her nå?
Ryddig å grei kundebehandling, har bare gode opplevelser med Fremtid Forsikring.
Etter avslag på tilbakebetaling av flybiletter tur/ retur Haugesund/Oslo/Haugesund i påsken 2020 hvor det var forbudt å reise over kommunegrensene for å overnatte vil jeg vurdere å flytte mine forsikringer til ett annet forsikringsselskap. Norwegian har ikke stillt opp pga den situasjonene har vært i etter Covid-19. Da mener jeg at det er reiseforsikringen som bør hjelpe kundene sine som helt uskyldig har blitt rammet etterpandemien rammet Norge. Jeg skifter forsikringsselskap om dere ikke rydder opp i denne saken.
Skulle melde en jakke stjålet, fikk beskjed om at det ikke var bevis for at den var stjålet. spurte saksbehandler om hvordan jeg kunne bevise at noe var stjålet, fikk da til svar at det var veldig vanskelig å bevise, som om forsikringen om tyveri egentlig ikke eksisterer. Svindel.
Ha fått god service og god behandling i 2 saker. I en vannskadesak var vi ikke fornøyd med takstmann, men selskapet hørte på våre klager.
Rask oppfølging. Har hvert kunde i mange år. Har hatt noen få tilfeller med skader på bil og tyveri fra mln båt. Grei oppfølging hver gang.
Rask og enkel saksgang! Det var enkelt å fylle ut skadeskjemaet, uten å måtte innhente opplysninger om gjenstand som var ødelagt. Erstatningsbeløpet kunne ikke erstatte ny vare, men det var ikke forventet pga. alder og egenandel.
Selskapet inngang til saken er at du forsøker å lure dem. Det er som å snakke til en vegg. Eg er ikke særlig glad i en «krangel», så da blir det som oftes ingen utbetaling.
Fant lett relevante registreringsalternativ. Fikk rask tilbakemelding.