Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk en rask og grei saksbehandling med gode alternativer for en rask løsning. Anbefales!
Lang saksbehandlingstid men legger skylden på "Koronatiden" og satser på at en eventuell senere behandling vil ta kortere tid.
Ved skade ble alt ordnet raskt og enkelt på en fin måte.
Min skadesak (reiseforsikring) er behandlet på en udelt postiv måte av Fremtind Forsikring og jeg er 100 % fornøyd.
Tok litt tid, men var midt i Corona krisa så det er forstålig.
Betaler ikke ut hele beløpene. De trakk flyskatter/avgifter da jeg måtte kansellere flyturen til Florida pga Corona viruset.
Meget fornøyd med selskapet på alle måter. Det er gunstig prismessig og raske hvis du er uheldig med skade (i mitt tilfelle med bil). Savnet litt mer opplysninger, vi har hund og i leiebilen vi fikk utlevert, kunne man ikke ha med hund uten å bli belastet med Kr 1500,- dette kan ikke være helt riktig mener jeg. Ellers var vi kjempefornøyd med servicen fra Fremtind.
De gangene vi har brukt forsikringen har det fungert helt etter våre ønsker. Veldig greit at vi har kontakter i vår bank, der er det folk vi kjenner.
Alltid hyggelig og imøtekommende de jeg treffer i telefon, jeg har en svakhet i databruk, derfor er det godt å kunne legge problemet fram i telefonen og jeg synes at jeg alltid får det jeg synes er rett behandling.
Saksbehandling over telefon. Pengene refundert raskt.
Dem må begynne å trene på service innstilling sin, alle som skal ha kunde kontakt pr telefon og i brevs form. Når dem har saksbehandler som ikke har noen peiling på for eksempel flo og fjære og hvordan man kan sette en båt i fjæra for å kunne spyle den og smøre bunnstoff på den. Og i påfølgende brev beskylder forsikringstaker med grovt uaktsomhet, og nesten svindel..
Kom en og så på skaden ,og da gikk alt greit etterpå
Hadde forventet en eller annen form for tilbakemelding på innsendt krav. (Reiseforsikringen)
Rask behandling ifbm bilskade! En telefon! Saksbehandler var tydelig i besittelse av meget god kompetanse. Skadeoppgjør og erstatning for tiden leiebil var på verksted var framifrå!
Det var rask behandling på min henvendelse og alt etterpå gikk fort fra henvendelse til avklaring.
Når uhellet er ute er det godt å vite at man har verdens beste forsikringsselskap i ryggen. Behandlingstiden er rask, slik at man kjapt får ordnet opp i skaden og konsekvensene av den. Tommel opp!