Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd. Alt ble behandlet meget bra Sendte inn og saken ble tatt med en gang.
Bra at vi logge inn med bankid. Resten er jeg misfornøyd med.
Fortsatt ett bra forsikringsselskap som ivaretar kunden. Utvikling og modernisering/digitalisering er også noe jeg ser her gjennomføres og selskapet følger med i tiden. Jeg har fortsatt alt i spb1/Fremtind og er lojal så lenge at man får den hjelp man har behov for ved uhell/skade, annet og at prisen er riktig for tjenesten.
Fikk utrolig fort tilbakesvar på skadesaken på mobilen. Å pengene /erstatningen summen var fort kommet inn på kontoen. Veldig bra.
Jeg syns alltid det er tiltak å melde skade, eller kreve penger. Det elektroniske skjemaet jeg brukte var enkelt. Jeg kunne skrive utfyllende på slutten, om det var punkter jeg var usikre på, eller om det var noe jeg ville tillegge. Pengene kom overraskende fort på konto.
Hyggelig og rask kundebehandling, rask svar på telefon og Mail.
Som sagt vart eg godt motteken via tlf og fekk god info om framgangsmåte ved utfylling av skadeskjemaet.
Jeg er veldig fornøyd med denne forsikringen, anbefales.
Dårlig kundebehandling. Ufin og uhøflig måte og møte henvendelser på telefon.
Knuste telefonen min. Meldte inn skaden, og 3 dager etter hadde jeg oppgjøret på konto. Ikke noe om og men. Anbefales på det varmeste.
Nei takk, blir for mye greier. Synd att sp1 gikk over til dette, ikke noe surr før.
Ukomplisert selskap. For vår del bodde vi 9.mnd på midlertidig bolig etter vannskade. veldig fornøyd.
Superflinke, imøtekommende kundebehandlere. Servicen var hundre prosent. Veldig godt fornøyd.
Rask behandling når behovet var der 👍. Alders fratrekk på drevdeler ved skade er skuffende. Har man ett perfekt fungerende drev med alder over 8 år dekkes kun 20 % ved skade på dette. Dette gjelder båtforsikring. Bilforsikringen 👍👍👍
Har reiseforsikring hos DNB, som tydeligvis har skilt denne delen ut i et eget selskap, Fremtind. Jeg skjønner ikke helt opplegget, for det er hos DNB man registrerer skaden, mailer, ringer, osv. Uansett har det alltid vært utrolig lang og treg saksbehandling. Null respons på mail og lange telefonkøer. Nå snakker jeg ikke om nå hvor det er coronautbrudd, men slik at det vært hele tiden. Er det sommer så skylder de på det, er det vinter så skylder de på det, er det ferier så skylder de på det, er det høytid så skylder de på det. Virker som om de er kronisk underbemannet. Jeg anbefaler absolutt ikke dette forsikringsselskapet, og skal selv bytte.
Veldig fornøyd med Fremtinds behandling av saken. Tok litt tid, men det var verkstedet sin feil og skyldtes ikke Fremtind. Dessuten var vi veldig godt fornøyd med saksbehandler som fulgte opp på en meget bra måte.