Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldte inn skade. Skriftlig og greit fortalt. Allerede under denne innmeldingen burde forsikringsselskapet meldt fra om at en slik skade ikke blir dekket av forsikring. Likevel ber de oss rive ut deler av kjøkkeninnredning, sender ut takstmann, bruker laaaang tid på behandling. Jeg må selv ta kontakt før vi hører noe. Vi blir sittende igjen med en merkostnad, avventer repreasjon pga lang saksbehandling, står med et kjøkken som står på "hue" i altfor lang tid.
Har den siste tiden hatt to forsikringssaker. Begge sakene har blitt løst til god tilfredsstillelse fra min side i løpet av få dager. Er veldig fornøyd med rask saksbehandling og greie og forståelige oppgjør.
Får hjelp med det samme. Du føler deg ivaretatt. Fikk refusjon av reise ved sykdom inn på konto etter noen få dager.
Udmerket. Rask behandlingstid. Rask utbetaling på konto.
Jeg ble kunde i Fremtid etter at SR-Forsikring ble Fremtind. Veldig skikkelig og profesjonell skadebehandling. Alt ivaretatt.
Ikke av de billigste, ellers bra ! Fikk rask og god saksbehandling.
Veldig effektiv behandling! Umiddelbart svar og utbetaling.
God erfaring, hurtige svar og hyggelige tlf.samtaler osv.
Mistet både pengebok og ble syk på sydenferie. Fikk rask og full økonomisk erstatning, kunne ikke fått bedre behandling.
Bra kundeservice men ikke fornøyd med hva forsikring dekker.
Har bare hatt problemer med fremtind. Hadde ett uhell i fjor hvor jeg kolliderte i en bil som stod midt i en sving midt i kjørebanen og jeg hadde ikke sjangs stoppe. Hadde den beste forsikringen men fikk ikke 5 øre tilbake. Fikk bare kjeft når jeg ringte. Makan til kundebehandling har jeg ikke vært borti. Har nå fått noen sosiale medier som muligens tar saken. Jeg har hørt at svært mange har blitt lurt av dette selskapet. Om noen er interessert og gå til sak mot fremtind hadde det vært fint om vi flere kunne gått sammen for da står vi sterker. Kontakt meg gjerne på face eller whats up. Disse menneskene må stoppes før de ødelegger mer for folk.
God informasjon og kjapp behandling av saka tross koronaproblematikken som førte til stor pågang. Honnør frå meg!
Jeg vil være fortsatt kunde hos dere uansett hvordan ble behandlet min siste sak.
De gangene jeg har måttet benytte den kollektive ordningen jeg har gjennom forbundet er erfaringene helt fantastisk.
Enkelt å melde skade, effektiv, ryddig og rask saksbehandling.
Eneste som hjelper er å unngå dere. For folk som ikke følger med så er det enkelt for dere å svindle å det virker som det er bevist gjort.