Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde svært hurtig saksbehandling. Mottok et vennlig brev(Mail). God dekning av skaden.
Enkel og rask behandling av bilskade, fikk leiebil og alt ble gjort etter avtalt tidspunkt.
Hurtig behandling og god info. Kan sterkt anbefales.
Veldig vanskelig å få kontant. Rask kundebehandling.
For dårlig dekning i forhold til dekningsverdi på det vi ble frastjålet.
Har registrert sak hos dem. Det var en kjøleskap. Jeg har ikke kjøpt mat på en måned. De spør spørsmål hver dag uten å gjøre noe.
Gir god informasjon ved spørsmål. Effektiv behandling av skader. Litt forvirrende med scalepoints og at man kan velge gavekort ved erstatning. Men veldig fornøyd alt tatt i betraktning.
Hyggelig kunde behandler, tok saken med en gang. Var veldig greit alt sammen. Eneste tok alt for lang tid fra verkstedet. Det setter det litt ned.
Opplever Fremtind som en seriøs og ryddig aktør. Fikk erstatning gjennom reiseforsikringen uten vansker. Raskt oppgjør.
Fylte i skademelding. Men hadde uteblitt på skjema på nett hvilket land reisen gjaldt. Fikk hyggelig telefon fra en kunderådgiver og alt ordnet seg etter en kort telefonsamtale, så gikk det 5 min. Ny melding, beløpet var da satt inn på konto.
Betalte alltid, men når min mobil ble stjålet fikk ingen hjelp, fordi de mente at det er jeg selv som er ansvarlig at noen stjal mobilen min. Veldig tragisk situasjon når man trenger hjelp og får ingenting.
Reklamerer bra. Men trenger du hjelp. Er denne forsikringen håpløs å være forsikret i.
Enkelt og melde fra på nettsiden. Fikk raskt svar og god hjelp.
Rask saksbehandling, raskt oppgjør...
Imøtekommenhet og løsningsorientert. Mine forventninger ble oppfylt.
Har dessverre vært nødt til å benytte forsikringsordningen når det gjelder bilskade og avbestilling av reise. Selskapet har opptrådt profesjonelt.