Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett å melde inn skadesaker via selskapets nettside. Rask tilbakemelding på status. Kort saksbehandlingstid. Utbetaling for skade var på konto en dag etter endt behandling.
Hurtig saksbehandling og oppgjør. Litt lang ventetid på telefonen. Savner lokalt kontor, som en en kan henvende seg til.
Hold dere til seriøse aktører. IF, Gjensidige og Eika er mine anbefalinger. Fremtind, Tryg og Storebrand er de verste selskapene når det kommer til oppgjør og reparasjoner. +God respons på telefon, selv om kundebehandler knapt kunne Norsk. - Fullstendig fraværende oppfølging - Vrang takstmann, mye avkorting og manglende info
At selskapet for så dårlig det er på grunn av mye rot. Vi har flere saker inne nå på grunn av parafinskade og en kollisjon. Den ene saken har vi holdt på nå siden 2018 og der har vi tapt mye på grunn av parafinskade, der en entreprenør ødela tanken. Og den andre skaden på grunn av en som kjørte på oss. Den største feilen som har blitt gjort er at DNB er inne i bildet. Sparebank1 var mye bedre og mer kundevennlig forsikringsselskap.
Elendig saksbehandling, inkompetente behandlere og tar lang tid å få svar. Styr unna dette forsikrings byrået !
Trolig det mest kundevennlige, ryddige og effektive forsikringsselskapet i verden. Superrask og lett å bruke.
Fikk reparert tlf tok bilde og bevaret kvittering. Saken var løst på 2 virkedager. Nesten for godt til og være sant.
Aller travel foreslo å kontakte eget forsikring selskap siden de ikke refunderte dette.
Har ikke annen erfaring med Fremtind forsikring enn skade av brille. Jeg er veldig godt fornøyd med hjelpen, fra A til Å Hyggelig og hjelpsom saksbehandler.
Knuste mit Apple watch i haust, måtte sendes til Tronhjem, 3000kr egendel til 3400kr watch ... 😂😂😂 Nu, knust skjem på iPad som jeg må ha på jobben min ... må sendes til Trondhjem - må bytte forsikringsselskap 😝😝
Fikk oppgjøret etter en virkedag kjapp saksbehandling og hyggelige folk på kundeservice.
Bryr seg ikke om kunder. Krever bare innbetaling. Hjelper ikke kundene sine.
Får alltid raskt svar og ønsket resultat av sakene mine
Min datter reiste til Italia på treningsleir i volleyball saman med 18 andre personer den 21. februar. Oppholdet skulle vare i ei veke. Etter to dager vart dei råds til å reise heim på grunn av Corona utbrudd i området der dei var(nord Italia). Dei i reisefølget som hadde Tryg reiseforsikring fekk tilbake beløpet dei hadde betalt for heile turen. Dei som hadde Gjensidige og Frende fekk deler av beløpet, medan me som hadde Fremtind fekk ingenting. Dette synest eg er svært dårlig og kjem til å bytte forsikringsselskap.
Fikk raskt svar på alle henvendelser, bare positivt å si.