Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk svar innen 24t om at forsikringsaken var behandlet og at jeg fikk erstatning. Veldig fornøyd med Fremtind og "nettbutikken" deres.
Saken min gjaldt refusjon av ødelagt gjenstand og har kun benyttet selskapet til det og er imponert over den raske behandlingen.
Rask behandling i skadesak. Litt dårlig erfaring med forsikring av ny bil. Rot med betaling av regning
De er veldig proffe. Når du har hatt uhell så trenger man ikke flere problemer. Stor takk til dem. Kommer aldri til å bytte forsikringsselskap. Hadde Gjensidige før. Tommel ned til dem.
Rask behandling. Rask behandling. Lettforstålig skjema for utfylling av skaden.
Er godt fornøyd som kunde for de jeg har fått fin behandling av min sak.
God kundebehandling- rask saksbehandling - effektiv takstarbeid og rask tiltaksarbeid. Svært godt fornøyd.
Et forsikringsselskap som opptrer bra, god service og raskt og enkelt saksbehandling. litt vanskelig å nå gjennom på telefon.
1 stk Kundebehandler å forholde seg til, med direkte tlf og Mail adr. Uklarheter blir tatt med en gang. Fortsett slik😊👏👍
Kjapp å effektiv! Fornøyd! Svar på 2 dager å saken var ute av verden.
Jeg er godt fornøyd med alt, veldig god kundeservice, saken tok kort tid og jeg fikk den hjelpen jeg trengte.
Behandlingstiden var utrolig rask. Kommunikasjon via telefon og nett gikk knirkefritt.
Rask og god behandling. Litt dyr reiseforsikring, men bra.
Takstmann forklarte fremdrift og hvordan alt virket på en grei måte! Hyggelig!
Rask saksgang.. Penger utbetalt på 1 dag Anbefales.
Jeg er så forbauset på den behandlingen jeg har fått, kommer aldri å anbefale dette selskapet til noen, jeg ha vert ansatt i Spare bank 1