Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble møtt på en positiv måte da jeg meldte min skade. Effektiv saksbehandling.
Litt for mange menyer og tasting før man når frem, men når man først kommer i kontakt med kundebehandler blir man godt ivaretatt :-)
Veldig enkel og fin nettside, rask behandling av forsikringssaker og gode betingelser
Vil anbefale dere for de jeg kommer i kontakt med. Jeg har ingen negativ erfaring med dere.
Jeg erfarte at behandler av saken ikke kunne gi meg noe særlig informasjon bortsett i fra at det var blitt opprettet sak. Fikk ingen videre hjelp eller informasjon selv om jeg spørte kan jeg kjøre bilen skal den bli hentet av bergningselskap.
Veldig enkelt å melde skaden elektronisk, fikk avtale me verksted dagen etter, takst og time til oppretting. Veldig enkelt og lettvint å forholde seg til
Veldig fornøyd. Behandler saken raskt. Alt er bra.
Svært god behandling av forsikringsselskapet i vårt tilfelle og en udelt positive opplevelse. Litt uenighet med takstmann som løste seg etter hvert.
Vannskade på kjøkken/bytte gulv kjøkken/stue. Bra utført jobb.
Super service, rask responstid, proffe i telefonen.
Forsikringsselskapet mente en flerre i barnets nye, dyre jakke ikke skulle dekkes. Forsøkte repetisjon men fikk til svar av skredder at å sy i stoffet ikke var mulig. Lappet jakken i to omganger, løsnet etter ett par dager. Resultat, all duna forsvinner ut av hullet og jakken er ubrukelig.
Meldte inn en reise skade, fikk beskjed om å oppgradere innbo forsikring for att denne skulle gjelde.
Får alltid veldig rask tilbakemelding og god hjelp.
Rask tilbakemelding. Enkelt å bruke og forstå nettsidene i forbindelse med min skade.
Har kun hatt en liten reiseforsikringssak så langt. Den ble løst tilfredsstillende og svært raskt.
Rask og god behandling av skadesaken, rask utbetaling og god løsning på melding av skade.