Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke mulig å få hjelp til noe som helst. Ser for meg problemene nå noe alvorlig skjer. Det tørr jeg ikke prøve ut. Må skifte selskap før krisen er et faktum. Så nære svindel som mulig! Betaler for ingenting.
Jeg hadde en sak med skade i utland og fikk ingen hjelp fra selskap.
Får ikke refusjon på avbestilling ved sykdom i familie, kun ved akutt sykdom av reisende, og reisen må påbegynnes på hjemsted, ikke andre plasser i Norge. Styr unna dette selskapet.
Får ikke forsikringspenger. Ekle medarbeidere. Blir sendt rundt fra person til person. Får kjeft når man ringer. Får avslag på oppgjør uten en gyldig grunn. Trenger noen som bryr seg om kundene sine.
Fraråder på det sterkeste dette selskapet. De framstår som useriøse, arrogante og uten handlekraft. Værre selskap skal du lete lenge etter. Hadde tilbakeslag i sluk grunnet ekstrem nedbør, og fikk vann i hele kjelleren. Dette er 4 mnd siden. Fuktekspert sier veggene absolutt bør rives da fukten er trengt opp i isolasjonen. Takstmannen (Fremtind) nekter.. Han ville bare fjerne de nederste bordene langs gulvet for så å la det tørke ved hjelp av byggtørker. Nytteløst. Han tillot å fjerne mer panel på noen av veggene etter ca 2.5 mnd, men det holder ikke. Fortsatt bløtt. Nå har jeg i tillegg til fukt fått en herlig flora av sopp, veggene er skjoldete av den. Har ikke vaskemaskin da jeg fremdeles ikke har fått en ny, og for så vidt hadde jeg ikke kunne bruke vaskekjelleren uansett da det ikke er strøm der nede. Jeg har over etg full av ting jeg reddet fra kjelleren, så det ser ikke ut her. De trenerer saken i det uendelige. Sende klager hjelper ikke. Kundebehandler er totalt fraværende. Jeg er nå forberedt på å kontakte advokat og dra dette så langt som nødvendig hvis de ikke får ut fingeren og kommer med en fornuftig løsning. Har toppforsikringen deres.. LO burde få opp øynene for hva de samarbeider med her.
Egenandel på skade leiebil er forsikret når man betaler med mastercard. Fremtind administrerer dette. Seks måneder har gått, Fremtind svarer ikke på mine eposter. Tror ikke jeg får pengene selv om jeg klart har krav på disse.
Mye rot med fakturaer. Gitt beskjed at det er feil, lover å ordne opp, men ingenting skjer.
Står som nr en i køen i 50 minutter trykker på at de skal ringe meg opp uten at jeg mister plassen. Ta da ca to timer før kontakt. På reise skal jeg refundere pga dødsfall tar ca 8 timer med venting på tlf og masse mailer til slutt. Når det var sparebank 1 var det ordnet med en telefon. Skal ha penger etter grunnforsikring via forbund. Sender inn fullmakter. skifteattest, kontonr og opplysninger om etterlatte. De klarer da og lage masse trøbbel. Kommer til og skrive til forbundet og be de ta tak i dette siden de har kollektiv avtale med de. Den bør vurderes. Jeg oppfordrer andre til og gjøre det samme. I tillegg flytter jeg alle mine forsikringer og lån til KLP da det er bedre. En ser på siden her at det er mange organiserte som har problemer. Ta dette opp med tillitsvalgte og på deres arbeidsplasser. Dette er ikke lenger en forsikring og bank for folket.
Har vært kunde i IF Forsikring i mange år. Byttet til Fremtind på grunn av bedre pris. Det har virkelig vært en tabbe. Fremtind sin skadebehandling og oppfølging er så mangelfull at det rett og slett er en skam. De tror ikke engang på sine egne takst rapporter! Det er bedre å la vær å ha forsikring enn å bruke Fremtind. STAY AWAY - Dette er et katastrofeselskap
Har ingen klager å komme med. Hver gang jeg leter etter billigere forsikringer så kommer de alltid opp dyrere enn det jeg har fra før i Fremtind. Det er nesten sånn at alle forsikrings selskapene jobber sammen slik at kundene ikke trenger å bytte.
I fremming av krav etter tyveri på reise, fikk jeg et svar som nærmest påsto at kravet var illegitimt, saksbehandler hevdet at det ikke var et tyveri, og hadde bestemt seg for at hun hadde rett.
Har så langt i år meldt inn 3 små skadesaker som gjelder barn og skade på innbo. Fått avslag hver gang pågrunn av at de finner en eller annen grunn til at dette ikke dekkes av innbo eller reiseforsikring... Har alltid vært fornøyd med god service og skadedekning hos Sparebank1, men nå har det snudd helt totalt. Blir å bytte selskap.
Elendig oppfølging av skadesak. Har akkurat hatt en vannskade i ny enebolig i familien. saksbehandler svarer ikke på e-poster fra skadelidende. Da utbedringer ble dyrere enn takstmann hadde forutsett ba Fremtinds saksbehandler kunde om å legge ut for resterende utbedring inntil ny takst forelå. Latterlig..
I begynnelsen av november forårsaket en elektriker vannskade i vårt nye hus. Vedkommende la seg langflat og jeg opprettet umiddelbart skadesak hos Fremtind. På dette tidspunktet var det basseng i teknisk rom og vannet piplet opp i parketten på naborommet. Elektriker opprettet skadesak hos eget forsikringsselskap og ønsket å få saken ut av verden så raskt som mulig. Man skulle tro at dette var plankekjøring. Etter gjentatte henvendelser fikk jeg Fremtind til å sende takstmann tre dager senere og han konstaterer at vegger må rives og gulv må byttes. Eksperter jeg har vært i kontakt med sier at tørking bør igangsettes umiddelbart og senest dagen etter skade oppstod. Nå har det gått en måned og ingenting er gjort. Jeg har purret et utall ganger og fått gjentatte lovnader om at ting skal taes tak i, men ingenting skjer. Så når Fremtind ikke klarer å få ut fingeren på de enkleste regressaker der de selv ikke må ut med en krone, hvordan blir det da i saker de må dekke selv? Ikke bedre kan jeg tenke meg. Så med bakgrunn i dette fraråder jeg enhver å velge Fremtind forsikring. De stiller ikke opp når behovet melder seg.
Overskriften sier vel det meste. Med all den dårlige omtalen er vi helt klart mange som opplever dette selskapet som useriøse. Da vi ikke enda har et bad i orden etter nesten et år og det spøker for å rekke det til jul. Blir tilbakemeldingene lest, vurdert og tatt til følge? Vil noen hos Fremtind ta ansvar og gi oss et ferdig bad til jul? Nå har vi kun et dusjkabinett på vaskerom/ klesrom som vi bruker. Skal vi tørre å håpe på en positiv løsning?
Er kunde i Sparebank i mange år. Fikk oppringt av Fremtind og fikk spesiell tilbud på bilforsikring pga dette, fant ut senere at spesiell tilbud var høyere enn forsikring uten spesiell tilbud. Fikk etter det faktura på helt annet pris enn avtalt. Umulig å få kontakt med rådgiver. Kommer aldrig tilbake og anbefaler å ungå avtale med de.