Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ta telefonen. Mange gir opp fordi det er vanskelig å få kontakt.
Meget rask og god saksbehandling etter bilskade. Litt lang venting på telefon svar.
Jeg har vært kunde i spare bank1 i mange år. Bortsett fra enkelte tilfeller har jeg alltid vært fornøyd med bankens tjenester, og jeg har alltid svart negativt på tilbud fra andre banker i forbindelse med bytte av bank.
Meget fornøyd. Rask og enkel kommunikasjon med saksbehandler. Veldig god tilbakemelding.
Kjempe fornøyd med fremtind/LO favør. Raskt og enkelt oppgjør
Enkel bistand når det er behov. Rask behandling og oppgjør.
Tunvint saksbehandling, tidkrevende saksbehandling. Dårlig/manglende informasjon, ikke eksisterende anbefaling på veien videre. Eks at man får avslag med begrunnelse at reiseforsikring ikke dekker skade, det viser seg i ettertid at innbo teoretisk vil , uten at dette opplyses i det første avslaget. I sum bruker den forsikrede uforholdsmessig mye tid og ressurser på arbeid som forsikringsselskapet burde gjøre. Ikke tilitsvekkende og gjør at man som kunde bør vurdere å bytte selsskap.
Meget fornøyd med behandlingstid og hvor kjapt oppgjøret kom
Enketl å sende inn skaden, og veldig rask behandling.
Hyggelig og imøtekommende de som tar telefonen når man ringer
God kundeservice med raskt og ukomplisert skadeoppgjør.
Føler at jeg ble tatt for løgn,beskrev hva som hadde skjedd med meg,men saksbehandler skrev at hun ikke hadde nok bevis for hendelsen
Jeg har ingenting å utsette på Fremtind , enkel og grei saksbehandling . Vi har heller ikke klart å finne andre forsikrings selskaper som er rimeligere totalt sett .
LO favør pluss/toppforsikring med/maskinskade. Plutselig dekker den ikke når kjøleenheten til batteri (el bil) havarerte noe minst 2 andre selskaper dekker (iPace) Bil ikke kjørbar, 3 år gml alle servicer holdt. Har 4 biler i hushold, bytter selvsagt. Aldri mer Fremtind
Hørte ikke noe fra saksbehandler fra fremtind. Hørte mere fra de som hadde hentet bila og takstmann.
Grei kundebehandling og greit å få tak i saksbehandlere. Gode oppgjør ved skadesaker