Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alle representanter jeg har vært i kontakt med gir meg forskjellig informasjon hver gang. Det de har til felles er at de har til gode å følge opp hva de lover. Helt utrolig dårlig.
Prøve alltid avslag først, frekk som bare det. Har alle forsikringer hos de og la inn en skade på husforsikring, blankt avslag da de mente jeg måtte benytte innbo. Jeg sa at de gjerne kunne benytte den siden jeg hadde den og hos de, da ble det stille i lang tid. Fortsatt stille.
Fikk ca 4700 utbetalt for en telefon som var 1 år gammelt, koster 7800 å kjøpe den ny i butikk per dags dato, de hadde trekt 20% for alder så demmes orginalsum på telefonen var ca 5900 eller noe, en pris de hadde satt fra sin egen nettbutikk for forsikringsoppgjør som du kan handle med forsikringspengene dine i, ikke en realistisk "butikk" pris om du skal kjøpe telefonen hos en forhandler du stoler på og som har gode service avtaler for eksempel, svindel, forsikringsprisen burde regnes ut fra Markedsverdi ikke demmes egen butikkpris... Jeg går over til IF og melder meg ut av LO, langt fra god innboforsikring, skal man miste så mye verdi om man skader noe stort i hjemmet eller har innbrudd så blir man å tape mangfoldige tusen på den når uhellet skjer...
Jeg ble skuffet når jeg fikk vite at jeg mistet bonus ved skade, selv om jeg hadde hatt full bonusopptjening i flere år. Jeg kontaktet selskapet og fikk vite at dette var et valg jeg hadde tatt når jeg tegnet forsikringen. Jeg kan med sikkerhet si at det valget hadde jeg ikke tatt, jeg viste ikke om valgalternativene en gang. Slike opplevelser gjør meg misfornøyd som kunde. Det hjelper ikke å si at min kundekontakt hadde glemt å informere om dette.
Vanskelig å få løst saken hos dem den tiden det skjer. Saksbahandler som unnlater å ta telefon fra deg selv han er tilgjengelig (på visst). Ikke seriøse. Ville anbefalt IF men litt dyrt og jeg har dem via løfavor eller aldri. Vurderer å gå til annen men gir en sjanse til. Virket litt billig samlet, men langt fra det tjeneste de lover.
Leverte inn kvitteringer 14 Aug, det er nå 26 Aug og vi venter fortsatt på oppgjøret!!! Mitt forrige forsikringsselskap tok det max 2 dager, vurderer å gå tilbake selv om jeg har Fremtind gratis gjennom arbeidsgiver. Jeg ringte og fikk svar at det er sommer, måtte bare smøre meg med tålmodighet..!!!??
Feilinformerer, følger ikke opp saken, trenerer ved å komme med stadig nye krav til dokumentasjon som ikke er realistiske, alt for å unngå skadeoppgjør. Trenerer ved å stadig bytte saksbehandlere, kunnskapsløse. Selskapet er ubrukelig, saksbehandlingen er ikke eksisterende. De bruker tilliten folk har til LO og NSF (Norsk Sykepleierforbund) og selger sine produkter gjennom fagorganisasjonen, men forsikringene holder ikke vann, nærmest svindel og villedende markedsføring. Styr unna, her får du ingen hjelp, hvis uhellet er ute. Kunne jeg gitt 0, hadde de fått det
Ingen ting er bra, bare lyver og har ikke peiling på noe. Helt utrolig dårlig.
Siden juni 2019 ikke avklart summen som dem skal utbetale til meg, dem prøver og drener saken
Vannskade og ingen avklaring etter 4 uker. Ringer ikke tilbake, forskjellige ansatte som svarer ulikt. Skylder på mange skader, ferie, sommel hos takstmann.
Meldt inn skade 12.07, fortsatt ikke noe avklaring om oppgjør. Svarte i juli at det var noe lengre behandlingstid pga ferie, men at det var dekningsgrunnlag. 1,5 uke etter det sendte jeg mail for å høre når jeg kunne forvente avklaring, ikke noe svar. Enda en uke etter sendte jeg mail igjen og fikk svar. Men ikke på det jeg spurte om!! Sendte nok en mail med spørsmål om når jeg kunne forvente avklaring, ikke noe svar enda. To dager siden, venter fortsatt på svar. Dyre er de også, så her blir det helt klart bytting. Synes det er mye med 10.000 i egenandel på varmepumpeskade.
Saksbehandlingen i fremtind forsikring er så fullstendig UDUGELIG og USERIØS at de tar det hele til et nytt bunn-nivå! Dette rotet her er det bare å holde seg unna! Innmeldt skade blir ikke registrert, skade meldt av verkstedet blir ført på feil forsikring. Tok 4 UKER før de kom i gang å gjøre noe, og da krangler de på alt. Saksbehandler hopper bukk over alle spørsmål og følger ikke med i saken i det hele tatt.
Tror den er litt for kostbar, bør være billigere. Derfor ønsker jeg å undersøke tilbud fra andre selskap.
Tar kontakt på E-post, men får ikke svar. Ved skadeutbetaling er det ingen informasjon eller forklaring på utbetalingsbeløpet. De utbetaler bare en lite prosent av skadebeløpet.
Trist at de har verdens søteste ansatte på innsalg (sparebank 1) når ikke siste leddet gjør noe annet enn å trene saken din om ulykken først er ute. To ganger har vi vært uheldige etter fusjonen og begge gangene har vi blitt trenert til de grader. De krever dokumentasjon langt ut over det som både er rimelig og nødvendig. Det var ALDRI slik før fusjonen! Her har de et totalt forbedringspotensialet!
Har ved flere anledning opplevd at selskapet ikke responderer raskt nok ved skader. Man har sågar ikke tatt kontakt når det har vært særs nødvendig. Dette er meget dårlig.