Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min erfaring er at når uhellet er ute, blir det ordnet raskt.
Lynrask behandlingstid, men noe klundrete å få levert vedlegg og godkjent innsending av skadeskjema
Apple klokke som ble knust. Fikk erstatning i forhold til hva den hadde kostet, men jeg måtte ut med det dobbelte får å kjøpe en ny🤪👏
Fryseboksen var defekt da vi ankom hytta i påsken. Lyn sannsynligårsak. Boksen er to år og koster under 2000.- Når vi får beskjed om å kjøre opp for å hente denne boksen, for så å kjøre denne til Mosjøen til verksted. Kjøre hjem, for så å hente denne igjen, betyr det at med ferjer og bommer vil koste mye mer en forventet erstatning. Vi fikk også beskjed om vi ikke fikk dekket matvarene som var ødelagte fordi verdien var under 3000.- ( egenandel ) Vi er begge LO favørmedlemmer, og skal i flg. vilkårene ikke betale egenandel. Slett saksbehandling!!
Jeg har ingenting å klage på. Alt var som forventet av ett forsikringsselskap.
Raskt oppgjør ved skade. Rask saksbehandling. God dekning.
Ble møtt med forståelse, veiledning og tydelighet. Løsningsorienterte, og svært hyggelige mennesker i Fremtind!