Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har kunden i fokus, både i salg og forsikringsoppgjør.
Rask og effektiv behandling og oppgjør til min fulle tilfredshet.
Umulig å få tak i saksbehandler. Ikke registrert sak når den blir sendt som rekommandert post. Ingen tilbakemeldinger.
Jeg har hatt to skader; en liten og en stor. Begge håndtert like effektivt. Jeg har bare meldt inn skadene, så har Fremtind tatt seg av alt det andre. Mine erfaringer er bare positive
Upålitelige og lite kundesentriske. Kunden sitter igjen med hele regningen og har liten nytte av forsikringen.
Jeg har 40 års kundeforhold til først Samvirke som så ble Sparebank1 og nå Fremtind. Har ikke fått tilbud fra andre selskaper som har gjort at jeg har vurdert å forlate, nå Fremtind.
Sendte inn skademld "analogt". Likevel rask respons. Heile saka vart behandla kjapt og effektivt.