Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
en rask og effektiv hjelp når en trenger det, veldig god oppmerksomhet og oppfølging av personalet, absolutt fornøyd Med fremtind forsikring.
Meldte skade på telefon gjennom LO Favør. Ble ordnet med en gang.
Følger opp med god info og tar ansvar. jeg slapp og tenke på noe som helst etter meldt skadde . Fremtind ordnet alt det praktiske.
Veldig hyggelig opplevelse fra forsikringselskap, bilverkstedet og bilutleie.
Men jeg synes dere er litt dyre. Godkjent verksted på Lillehammer var ikke listet på nettløsningen ved utfylling av skademelding, så jeg måtte ringe dere og spørre.
Raskt og greit oppgjør etter vi kom hjem.Endel frem og tilbake med sos internasjonal før alt gikk i orden.Min kone ble operert på sykehus i Tyrkia.
Manglende kundekontakt/ Manglende imøtekommenhet. Ved første henvendelse ble jeg avfeid med at det var vannintregning og det dekket ikke forsikringen. Jeg henvendte meg flere ganger til FF om at kilden/årsaken ikke var avdekket og ønsket noen som var faglig kyndig om uttalese vedr saken. Måtte be/krangle om at saksbehandler tok opp saken med sin overordende, uten at dette førte frem. FF og vi forsikringstaker er avhengige av hverandre. Dialog er vel noe som kan forbedres.