Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen hjelp å få. Betaler 60 000 I året i forsikringer. Skjer en skade på badet før 10 år får ingenting.
God service, rask behandling, lite ventetid og raskt oppgjør.
Ingen ventetid.Rask tilbakemelding. Alt i alt utmerket service spesielt tilbudet om leiebil som gjorde ventinga enklere.
Jeg er godt fornøyd med mitt oppgjør da min sønn ble frastjålet klær på et treningssenter.
Fremtind forsikring gir råd når skader oppstår. Svarer på telefon. Finner alltid rett person til å svare.
Rimelig å forsikre hos men forferdelig å ha skade hos. Skadesaken er nå 7 måneder gammel og oppgjør til leverandører er fortsatt fraværende. Noe som nå har resultert i at leverandøren vurderer inkasso mot oss.
Ukvalifisert og inkompetent fagutøvelse. Ikke holdbar juridisk argumentasjon og begrunnelse for avslag på et åpenbart berettiget og dokumentert krav. Sosial og ambulent akutt team, legevakt og personskadeforbundet er målløse og stiller seg spørrende til fremtinds behandling av saken.