Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og effektiv behandling av skademelding. To to dager fra jeg sendte skademelding , til jeg hadde oppgjør på konto.
Enkel, digital saksbehandling. Hurtig oppgjør. Også en stor fordel at vi er to forsikringstakere, slik at vi slipper egenandel.
Måtte til dyrlege med hund. Fikk mail om oppgjøret dagen etter, og egenandel blir trekt neste efaktura uten noe mer styr.
Styr unna her, det er ikke mulig å oppnå kontakt. Mulig dette fordi jeg har en sak jeg vil klage på, takst er langt unna sunn fornuft. Har heller ikke hørt noe fra saksbehandler under prosessen som har tatt over 3 mnd for en liten sak med utbetaling på ca 11000,-. Vet ikke hva jeg skal gjøre i denne saken, men styr unna så du også ikke får samme problem
Ræva oppgjør. Fikk 402kr av 27000kr i erstatning. Det er for dårlig. Hva skal vi med forsikring da.
Veldig fornøyd hittil, har ikke hatt behov tidligere for forsikringen.
Grei kundebehandling. Raskt oppgjør for aldersdefekt fryser. Erstattet matvarer men ikke fryser.