Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjør alt dem kan for å unngå å dekke skader , har hørt det fra flere ved andre som er kunder der
Reiseoppgjørene har gått greit. Gode nettløsninger
Historisk godt fornøyd, men med hensyn til forsikring av høreapparater ble jeg overrasket over at de ikke er fullforsikret
Ble raskt behandlet, tok kontakt pr telefon da jeg ikke fikk til å melde saken på nett, og fikk god hjelp sv saksbehandler pr telefonen
Enkel prosedyre for skademelding og svært raskt oppgjør!
Endret flyvningen for 24 timer uten en eneste forklaring. Måtte å vare på flyplassen i utlandet mer enn 30 Timer med 2 små barn. Forsikring nektr å betale kosnader, flyselskap nekter å si grunn til dette og å ta ansvar. Alle gjør hvordan de vil, kundene betaler forsikring dor egen sikkerhet Men til slutt for den ikke. Vurderer alvorlig å bytte selskap, hvor jeg har alle forsikringer og de er mange.
Dette må være den dårligste kundeservicen jeg noen gang har fått. Dette er en bedrift som kan sammenlignes med god gammel mafia kultur. 0 hjelp å få.