Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hos Fremtind må du krangle og involvere advokat for den minste ting. Det er diskusjoner om absolutt alt og du får ingenting av det du har krav på før du truer med rettsak. Ved to tilfeller ble jeg feilbehandlet av lege i utlandet, fikk da beskjed om å kontakte behandlende lege og få dem til å bekrefte at de hadde gjort feil. Det er naturligvis umulig. Da mobiltelefonen nå ble knust fikk jeg beskjed om at jeg kunne kjøpe ny og få utbetalt kontaterstatning. Når jeg leverte skaderapport fikk jeg beskjed om at kontanterstatning ikke var mulig. Sånn er det hele tiden med Fremtind, styr unna alle sammen
God erfaring - seriøs behandling av saken - skaden måtte beskrives nøye - takk for hjelpen.
Fantastisk god hjelp ved sykdom i utlandet, og kjapt oppgjør ved kansellert reise. Svært godt fornøyd .
Svært fornøyd med måten saksbehandler forklarte meg måten å registrere skaden Fornøyd med hvor rask tilbakemelding jeg fikk angående skade oppgjøret
Skjemavelde er ikke alltid godt å hanskes med. Fremtinds skjemaer var derimot meget lett forståelige og greie å fylle ut.
Fikk inntrykk av at Fremtind gjorde sitt beste for kunden 😊
Bruke sunn fornuft. Ha forståelse for hva som er problemet . Gi kunden tilbakemelding,om hva som skjer videre .