Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind har ingen evner til å vise skjønn eller yte goodwill i spesielle situasjoner. Veldig firkantet når det kommer til vilkår. Vi har erfart at andre forsikringsselskap som har samme vilkår likevel viser skjønn og yter goodwill når spesielle situasjoner oppstår.
Raske. Stoler på kundene. God hjelp på tlf. Hyggelige på telefonen
Dårlig oppfølging av saksbehandler. Flere måneder uten oppfølging etter varsel om ny saksbehandler.
Har hatt problemer med en leietaker som ødla både leilighet og gjorde hærverk på huset. La oss ikke hå nærmere inn på hvor mange ulike personer som har vært innom og sett skadene og nå 4/5 måneder etter innmeldingen er enda Ingenring utbetalt. Og selskapet svare ikke på meldinger lenger. Gode på å ta imot penger og elendige på å hjelpe å løse opp saker
En telefon til en veldig hyggelig kundebehandler som fikset min sak på strak arm,
Rask behandling av skadesak. Skademelding på nett var enkel å fylle ut.
Digitalt system for melding av skade som er rungvindt å finne fram i. Jeg bruker mobiltelefon -- ikke pc.