Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Før du ringer til de er du mistenkt for og være kjeltring. Du blir ikke hørt, og det er en kamp vær gang du har en sak.
De har gjort en god jobb og jeg er meget fornøyd. Bilen ble også rengjort innvendig.
Har hatt to saker ang. reise de siste to år. Greit oppgjør uten mye forberedelse og oppfølgingsarbeid.
Hjelpsomme og høflige saksbehandlere som løser sakene på en tilfredsstillende måte uten for mye att og frem under saksbehandlingen. Premien er også på et akseptabelt nivå for privatkunder. Skulle ønske en lengre gyldighet på den obligatoriske reiseperioden fra 75 til 90 dager.
Opplevelsen min er jeg føler meg trygg med fremtind, imøtekommende og forståelse og tillitsfull saksbehandling og kjapt ferdigbehandling.
Ett familiemedlem fikk telefon ødelagt ved et uhell. Rapporterte inn dette til forsikringselskapet, fikk en kjapp gjennomgang via telefonsamtale. Samme dagen kom avklarende beskjed (som var positiv). Dagen etter en erstatning på konto.
Bruker lang tid på behandling av en reiseforsikring sak, 12 uker å hørte ikke noe før vi selv tok kontakt, skyldte på corona situasjonen, men om det var tilfelle var nok hele Norge kunder der, noe jeg tviler sterkt på. Selv som LO favør medlem har en ikke noen fordeler, så min anbefaling er og styre under både Fremtind Forsikring og LO favør.