Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyktig og hyggelig saksbehandler,svert godt fornøyd.
Det er slik kunden skal behandles. veldig godt fornøyd vh.
Når man må vente i mellom 40 - 60 minutter for å komme i kontakt med Fremtind så er det altfor dårlig! I tillegg er det en arroganse i selskapet som helt ufattelig, regner med det er nedarvet fra DnB.
Hyggelige kundebehandlere og rask behandling av saker😊
Vi sendte inn en skademelding for å få dekket kostnadene ved en skade på leiebil. La ved god dokumentasjon og fikk meget rask tilbakemelding og utbetaling. Anbefaler sterkt denne reiseforsikringen!
En telefon var nok, så var oppgjøret i boks og pengene på konto
Mistet mobilen på havet i forbindelse med å fortøye båten. Ingen dekning pga tapt av den. Mulig de ville man skulle dykke etter den. Vær ops på dette ikke blir dekket.