Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har alle mine forsikringer i Fremtind. Betaler for mye. Dårlig service.
Jeg har ikke hatt skader ennå så har ikke erfaring med det ennå, men jeg synes dere burde ha en bedre kundeservice så vi kan ta kontakt med dere om vi har spørsmål, vil endre forsikring, osv., så vi slipper å gå via DNB eller Sparebanken. Da jeg skulle endre forsikring i forbindelse med kjøp av ny bolig, så viste det seg at kunderådgiveren i DNB hadde ført opp flere husstandsmedlemmer enn JEG var, noe som betydde at jeg betalte mer i forsikring enn jeg skulle. Betaler mindre nå med større bolig og like mange husstandsmedlemmer (1). Det viste seg at det som sto hos kunderådgiveren og det som sto i forsikringsbeviset mitt heller ikke stemte overens (endring av husstandsmedlemmer og endret boligstørrelse må ha skjedd da jeg ble ringt opp for et års tid siden for at hu skulle "forsikre" seg om at jeg hadde de forsikringene jeg trengte ! Vurderer å bytte til annet forsikringsselskap hvis ikke dere bedrer kundeservicen deres ganske fort så vi kan ta kontakt med dere på mail eller kontaktskjema hvis vi lurer på noem vil endre på forsikringene, osv.
Ville ikke anbefalt å ta forsikring her. Virker som de skal ha monopol, dårlige vilkår, endrer vilkår etter kjøpt forsikring uten å si ifra, vanskelig å få tak i og vanskelig å få oppgjør ifra.
Fornøyd med den korte behandlingstiden. Fra skaden skjedde til jeg fikk svar fra Fremtind tok det 2 døgn.
Jeg er fornøyd med Fremtind forsikring. Særlig er jeg fornøyd med rask saksbehandling.
Jeg forsøkte «Melde Skade» men det fungerte ikke i forhold til hva jeg skulle melde inn. Jeg tok da en telefon og traff på en meget hyggelig, og hjelpsom kundebehandler. Han tok saken og det var ordnet i løpet av 5 minutter!
Løste saken på beste måte, super service, veldig fornøyd med raske tilbakemeldinger