Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk avslag da jeg meldte inn skade på mobilen min gjennom innbo forsikringen. Grunnen fra dem var at siden jeg hadde ikke hadde en nyere mobil, så hadde plutselig verdien på mobilen min blitt for lav i forhold til det totale fradrag på egenandel og alder på produktet. Å ikke få tilbake noe føles som å bli straffet for å prøve å ta vare på tingene sine så lenge som mulig, noe jeg ville anta skulle settes pris på av et forsikringsselskap. Får meg til å undre hva jeg betaler for.
Fikk all den hjelpen jeg trengte og ble veldig godt behandlet og det setter jeg veldig pris på. Tusen takk til Fremtid Forsikring.
Rask og hjelpsom kundebehandler som forsto situasjonen.
Veldig rask saksbehandling, tydelig tilbake meldinger og raske svar. Er veldig avhengig av mobilen og fikk reparere den lokalt neste dag. Tusen takk
Fikk kontakt med en fantastisk kundekontakt som hjalp meg med alt.
Opplever at Fremtind ikke er der for sine kunder. Når skyldspørsmålet ligger hos annet selskap, som ikke følger opp, så trekker Fremtind på skuldrene og sier at det ikke er deres ansvar. Trodde jeg betalte forsikring for å bli ivaretatt innenfor vilkårene. Det er ikke tilfelle med Fremtind. Anbefales ikke, og ikke er de så gode på pris heller.
Jeg er veldig fornøyd med hvordan skade på bil ble håndtert. Enkel og profesjonell håndtering, og raskt skadeoppgjør.