Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig rask saksbehandlingstid. Gjør du alt som skal til online ( dokumentssjon etc) så er går alt av seg selv. Super fornøyd
Mitt fagforbund har dessverre avtale med Fremtind, et selskap jeg er svært misfornøyd med. De gir falsk trygghet og finner alltid smutthull til å slippe unna ansvar. Målsettingen med Fremtind er åpenbart å tjene mest mulig penger på forsikringsavtaler og gi avslag i flest mulig saker.
Uprofesjonelt, dårlig behandling, anbefaler ingen å benytte Fremtind. Ser kun egen vinning, ikke der for å hjelpe forsikringstaker.
Når man er en forsikringskunde med en god historikk, er det godt å kunne oppleve at en mindre skade fortsatt kan ordnes kun ved en enkel telefonsamtale.
Jeg var 100% ærlig da jeg sendte skademelding, fikk ikke dekket noe.
Rask saksbehandling og enkel håndtering uten et skjemavelde
Har i snart et år prøvd å kommunisere på Mail i en forsikringssak uten å få en tilbakemelding fra saksbehandler. Alt kan løses hvis man kommuniserer, man trenger ikke være enige, men man blir mer fornøyd hvis selskapet svarer. For oss blir det helt håpløst og ha forsikringene sine i et selskap som ikke ønsker å kommunisere med sine kunder