Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saker meldes enkelt på nett og behandles veldig raskt, enkelte ganger samme dag.
Rask, ryddig og realt oppgjør! Dokumentasjon var lett å legge ved saken.
Takknemlig for rask og god behandling i Fremtind Forsikring
Ok. Litt rot, men det ordnet seg til slutt. Fikk saksdokument som ikke stemte med skade, blei rett opp når jeg tok kontakt.
Ønsker svar på min skademelding. Dere må være litt mere konkret på hvordan det går med behandlingen av skademeldingen. Måtte avslutte ferien i Portugal med store utgifter uten at vi fikk beskjed at Norge hadde stengt samfunnet. Vi fikk 14 dager karantene da vi kom hjem. Vi hadde god forsikring gjennom dere men har ikke fått noe refundert. Det er over en måned siden vi kom hjem.
Vil beskrive de som seriøs og bra og viser respekt for mitt problem.
Generelt elendig saksbehandling og villedende informasjon. Eneste positive samtale med Fremtind, var da jeg kom i kontakt med en saksbehandler ved navn (anonymisert). Hun er en pryd for standen, og et eksempel til etterfølgelse for alle som har kundekontakt. 3-4måneders fram og tilbake med tull, ble avsluttet etter tre dager da hun kom inn i saken.