Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
da jeg meldte inn mltt problem, fikk jeg god veiledning
Overraskende med den kjappe håndteringen av saken. Løsningen viste seg å være den som ble aller best for meg :-)
Fornøyd med behandlingstiden, oversiktlig og enkel nettside, anbefales.
Utrolig hjelpsomme og vennlige, samt oppgjør dagen etter. Anbefales på det sterkeste
Mitt siste møte med Fremtid var rett og slett forferdelig. Dere klarte rett og slett ikke å løse oppgaven til avtalt tid. Jeg måtte selv ordne opp. Har hatt LO-favør i 40 år. Har aldri møtte så dårlig service.
Vi har alle våre forsikringer i Fremtind. Det er veldig oversiktlig og greit når man skal ta opp en sak om forsikring. Imøtekommende og veldig greie saksbehandlere. 👍
Dessverre benytter Fremtind seg av selskapet SSG, som kommer med egen takstmann for å vurdere skade. Skadens verdi er forskjellig om du velger å få pengene for å gjøre jobben selv, eller om SSG skal utføre det. Dette er Fremtind gjort oppmerksom på, men det ga de en lang marsj i. Har selv erfart hva begge alternativer vil si. Første gang ville vi ha jobben gjort. Fullstendig elendig service. Ga de sparken etter 6 uker. Da hadde de rivd noe panel og tatt opp et parkettt gulv. Andre gangen tok vi pengene. Da beregnet de at det skulle koste 17 tusen å skifte takhimling i gang og bad etter en vannskade. Minus egenandel ble det jo ikke stort igjen.