Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service og rask behandling Enkelt og greit, ingen problem.
Godt fornøyd med kundeservice og hurtig oppgjør. Pluss.
Veldig bra behandling etter uhell med bil og bruk av kasko
Dere bruker et språk som er vanskelig å forstå, måtte få hjelp av en kollega med økonomiutdanning.
Hyggelige kontaktpersoner Rask Respons God service
Aldri vært borti dårligere service noen gang. Spydige og frekke. Får beskjed om å melde fra om andre forhold med engang, de selv har 2-3 uker å svare på. Ikke holder de det de lover, 4 saksbehandlere på 4 mnd. Ingen beskjed om bytte. Og dette er veldig kort oppsummert.
Betalte for toppdekning fra forsikring, dvs. innklusive motor og drivverk. Det oppstod en liten oljelekkasje fra motor og fikk beskjed fra verksted at toppdeksel må byttes. Forsikringa dekket ikke denne skaden/feilen/slitasjen med begrunnelse at det ikke er akutt. En kan undres om de ville dekket skaden da om man hadde kjørt motoren til den hadde skjært seg...