Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig kjapt og greit oppgjør, lett og melde skaden på nettsiden
Jeg har en god erfaring og en litt forvirrende erfaring. Da kofferten min ble stjålet på toget til Bergen for ca 9 år siden fikk jeg fantastisk hjelp med en gang. Da jeg for ca 5 uker siden mistet et høreapparat mellom Gardermoen og Arlanda og jeg ved hjemkomst kontaktet dere følte jeg at å få svar på spørsmål var et problem, at saksbehandler og jeg pratet forbi hverandre.
Rask sakshåndtering.Har vel ingen klage å komma med,har ordna det raskt og greitt for oss.
Jeg opplever at det selger inn produkter med mye liten skrift, jeg har hatt skade. Men de er mer opptatt av å finne grunner til å ikke dekke eller å hjelpe meg med skaden.
Rask behandling,ingen ventetid.Enkel måte å registrere skaden.
Ble behandlet pa en fin og god måte. Hurtige avgjørelser. Full respekt av kundebehandler.
Om dette forsikringsselskapet har jeg ingenting positivt å si. De er ikke lett å få kontakt med på telefonen eller på mail. Jeg har blitt «videresendt» for å i stedet snakke med en annen kollega (som ikke visste at de hadde min sak i ferietid), eller for å i stedet snakke med selskapet som har hatt ansvar for oppbevaring av innbo. Jeg har endt opp med å ha større utgifter etter brannen enn hva som er erstattet. Jeg anbefaler alle om å tenke seg om før man velger Fremtind som forsikringsselskap. Jeg er meget misfornøyd!