Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hverken reiseforsikring eller forsikring gjennom MasterCard dekker sykdom under ferie.
Dårlig service på telefon av kundebehandler, arrogant og sur. Kort svar på mail.
god service og rask behandling , veldig fornøyd fra jeg ringte inn skaden til jeg fikk alt på plass , veldig rask service tommel opp
Gode priser/rabatter, enkelt skadeoppgjør, hyggelige saksbehandlere. Oversikt i nettbank er litt rotete
Godt ivaretatt etter å ha brukt forsikring for første gang. Responsive og forståelsesfulle.
Opplevde veldig rask behandling og utbetaling i skadesak
Selskapet gir bevisst et vesentlig bedre inntrykk av produktet enn det som viser seg når en skade skjer. Dette gjøres ved at de lett tilgjengelige opplysningene som gis i beskrivelsen av produktet før en avtale er inngått understreker selskapets gode betingelser. Beskrivelsen inneholder ikke noe om begrensningene. Begrensningene kommer først frem etter at man har inngått avtalen. Først da får kunden tilgang til en lang liste med spesifikasjoner rundt avtalen. Her benyttes liten skrift, et juridisk språk som ikke er lett å forstå, samt latinske betegnelser på f.eks. skader og sykdomstilfeller som ikke er forklart og må googles dersom man vil vite hva de betyr. I tillegg kommer opplysningene først langt ut i teksten etter en rekke selvinnlysende ting som den enkelte kunde allerede vet, som eget navn osv. Oppsettet bærer etter min oppfatning preg av at det ikke er meningen kunden skal få oversikt. Om dette påtales er selskapets svar at de ikke bryter norsk lov, noe som sikkert er riktig men ikke er til hjelp for en kunde som er blitt lurt til å kjøpe et produkt som ikke holder det som loves i introduksjonen.