Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Å får direkte avvisning på mitt krav fra en robot er dårlig kundebehandling
Har et godt kundeforhold som gjenspeiler seg i behandlingen ved uhell/skade.
Selskapet bedriver kreativ tolkning av egne poliser. De viser også lite rom for å utøve skjønn.
Min erfaring: Det tok for lang tid. Det var veldig vanskelig å få tak i saksbehandlere på telefon. Fekk ikkje svar på e-post der eg purra på saksgang. Bli bedre på: Vær meir tilgjengelig!!!
Avslag på søknad om refusjon av flybilletter grunnet covid-19 begrunnes med at vi har fått flybilletter refundert av flyselskapet noe som ikke stemmer.
Hyggelig og forståelsesfull saksbehandler og takstmann. Å få godtgjørelse for det som ble stjålet gikk fort, men fikk veldig lite igjen for ødelagte eiendeler.
Vi har dessverre vært nødt til å benytte oss av ulike skadeforsikringer det siste året grunnet dødsfall i utlandet, sykdom i utlandet, skade på huset og nå sist kansellering av ferietur grunnet korona. Det er først når man kommer i slike håpløse situasjoner at man virkelig trenger hjelp, og da er jeg glad jeg har Fremtind som forsikringsselskap. Utrolig proffe og ryddige, og de fixer opp raskt. I den siste saken har Ticket reisebyrå, flyselskapet og Resurs Bank nektet å ta ansvar for en tur som flyselskapet kansellerte for 6 måneder siden. Etter først å ha gitt oss avslag (jeg oppga mangelfull informasjon) så har Fremtind nå tatt ansvar og ryddet opp. Godt at en av partene er proffe.