Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi brukte innbo på en mistet og en ødelagt gjenstand. Snakket med et servicested som gav meg pris på reperasjon som jeg sendte til Fremtind. Fikk utbetalt pengene dagen etterpå.
Kjapp tilbakemelding, ble godt ivaretatt under hele prosessen.
Kjapp behandlingstid. Smertefritt oppgjør. Fint at allt kunne ordnes gjennom sparebank1
I stikkordsform: Lang ventetid på tlf Hyggelig saksbehandler Litt lite info om hva dere dekker Har alikevel en god opplevelse av dere som aktør😊👍
God servis og positiv forståelse av problemet,hurtig avgjørelse
Min datter fikk fuktskade på telefonen sin. Det gikk raskt å fylle inn skadeskjemaet. Planla først å sende telefonen inn til Care1, men da vi støtte på en Eplehuset-butikk på Norgesferien fikk vi ordnet det der. Dette gledet tenåringen stort. Butikkselger var på telefon med Fremtind som raskt ordnet formalitetene fra sin side. Opplevde Fremtind som effektive og tilgjengelige.
Kundebehandleren forklarte tydelig og klart, jeg var heller ikke klar over at jeg fikk dekket « tapte feriedager» som kundebehandleren gjorde meg kjent med. Forklarte fint også hva jeg må ta med HelseNorge.