Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stort sett bare gode erfaringer med Fremtind. Ingen ting å klage på
Vennlig og hurtige svar når man har fått opprettet sak. (Litt for lag generell ventetid.)
Veldig kjapt og greit oppgjør, lett og melde skaden på nettsiden
Jeg har en god erfaring og en litt forvirrende erfaring. Da kofferten min ble stjålet på toget til Bergen for ca 9 år siden fikk jeg fantastisk hjelp med en gang. Da jeg for ca 5 uker siden mistet et høreapparat mellom Gardermoen og Arlanda og jeg ved hjemkomst kontaktet dere følte jeg at å få svar på spørsmål var et problem, at saksbehandler og jeg pratet forbi hverandre.
Rask sakshåndtering.Har vel ingen klage å komma med,har ordna det raskt og greitt for oss.
Jeg opplever at det selger inn produkter med mye liten skrift, jeg har hatt skade. Men de er mer opptatt av å finne grunner til å ikke dekke eller å hjelpe meg med skaden.
Rask behandling,ingen ventetid.Enkel måte å registrere skaden.