Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppdaget ved en tilfeldighet store fuktutslag på to vegger på badet når jeg hadde takstmann for å se på en skade på toalettcisterne. Takstmann mente denne fukten ikke stammet fra lekkasjen i cisternen, men fukt/tilsig på betongvegg. Jeg mente dette var veldig lite sannsynlig siden det ikke var registrert fukt i veggen her når huset ble kjøpt. Begynte å forske litt på egenhånd ved å borre noen hull i vegg og gikk inn med ett lupekamera, betongen var knusk tørr. Rettet da oppmerksomheten mot rørene og her fant jeg ut at det var en lekkasje i avløpsrøret fra vasken skjult inni veggen... altså umulig å se uten et lupekamera eller å rive opp veggen. Lekkasjen ble forøvrig bekrefte av takstmannen som igjen ble kalt inn. Dette røret har stått å dryppet bittelitt i flere år, mens skaden det har gjort har vært skjult til det nå tilfeldigvis ble oppdaget. Konklusjon fra takstmann hele badet må rives og bygges opp på nytt... er masse sopp på baksiden av veggplater... som igjen ikke er mulig å se uten å rive. Svar fra Fremtind: Skaden dekkes ikke fordi den ikke har skjedd plutselig og tilfeldig. Latterlig, det er jo nettopp derfor vi har forsikring for å være dekket i slike tilfeller hvor uforutsette/tilfeldige og uforskyldte ting skjer. Og hvordan er det uansett mulig å oppdaget et avløpsrør som drypper litt og litt inni en vegg plutselig?? Fremtind skal ikke slippe unna så enkelt fordi jeg gir ikke opp lett... Men ta mitt råd og styr unna, sjekk generelt alle forsikringsselskap nøye da stort sett alle har en liste med forbehold som er lenger en hva de faktisk dekker😩
Hunden vår skadet seg og vi ble selvfølgelig både opprørt og redde. Da er det rett og slett fantastisk og ha forsikring hos et selskap som dette. Enkelt, raskt og veldig smidig med betaling rett på konto. Det gikk heldigvis også bra med hunden.
Kunderådgiver var hyggelig. Hun var blid og lyttende. Hun guidet meg på en god måte da jeg måtte ha hjelp til å finne fram på nettet. Hun gjorde meg også oppmerksom på saksgangen slik at jeg følte meg trygg på at saken ble behandlet på en god måte.
Alt ok, enkelt å melde skade. Enkelt å ta kontakt.
Grei kundebehandler, men erstatningsbeløp på produkt gjenspeiler ikke det å få tilsvarende produkt
Flott service, kjapp løsning og imøtekommende saksbehandler.
Alt for omfattende informasjonsinhenting ved en akutt hendelse når man er på telefon. Man skal ikke behøve å oppgi informasjon om fastleges navn, kontor adresse telefonummer. Når man er i en kritisk sykdomsfase.