Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min erfaring med Fremtind, er utelukkende positivt. Vil spesielt fremheve rask responstid. Her er det snakk om kun timer fra skaden er meldt, til man får tilbakemelding. Veldig bra!
Dere bør opplyse at det et trekk på 20% hvis kunden ikke velger gavekort. Og det er ikke sikkert butikk har varen på gavekort. Dette bør opplyses ved salg av forsikringen. Mange mail og tlf samtaler for å få det jeg hadde krav på
Tok kontakt så snart jeg hadde mulighet etter skaden. Greie spørsmål å besvare. Tilbakemelding samme dag. Info underveis og rask saksgang. Pengene på konto to dager etter at saken var behandlet. Utmerket service. Tusen takk.
Ble trekt for to saker langt fra fornøyd. Sier opp alle forsikring med NSOF. Om det er dette jeg betaler for kan det bare være
Imøtekommende og omsorgsfullt behandlet i en kaotisk og surrealistisk opplevelse etter at jeg mistet min skjønne kompis og turkamerat på den måten jeg gjorde 26juni23. 🌹Takk🌹
Kom ikke igjennom på tlf linken men gjorde det manuelt, kanskje grunnen var at jeg var på Kreta , men rask respons da jeg ringte sos og ble møtt av en hyggelig og forståelsesfull person som sa at de ordnet alt
Bruk ihvertfall en annen forsikring, det kan ikke bli verre. Jeg trenger hyggelige folk når jeg snakker i telefonen om saker som er viktig, her manglet det. Vi var i en traumatisk situasjon pga Brann og jeg forventet oppfølging og hjelp. Jeg måtte gjøre alt selv, ingen service hjelp uten jeg ba instendig om det. Skulle gjort mer med saken men orker ikke mer.