Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er meget fornøyd med saksbehandlingen hos Fremtind. Min bil ble påkjørt en onsdag kveld, med kjent motpart. Allerede mandag ettermiddag fikk jeg SMS fra Fremtind om at det var avgjort at motparten hadde ansvaret, og at jeg slapp egenandel og bonustap.
jeg har en sak gående og fremtind har brukt over 3 mnd allerede. Og den er fremdeles ikke ferdig. Det som ikke er bra er at jeg må sende mailer for å spørre om saken hele tiden
En fagkyndig takstmann som vurderte skadeomfang og lokaliserte lekkasje ved pipen på taket.
Alltid raskt oppgjør. Men hvis du setter elbilen din på verksted så må du betale vær en krone du må ut med ekstra i bom og drivstoff. Så et lite skadeoppgjør så blir det for en tusenlapp eller to i ekstra utgift. Ellers er det lite å klage på.
Ble enige om å få sluttfaktura, istedet sender de dette til inkasso. Styr unna!
Saksbehandler på skadesaker er vanskelig å få kontakt med og er lite forståelsesfull. Oppgjør ikke i henhold til utgifter og forventninger. Salg og rimelig forsikring er ikke nok for å få 100% fornøyde kunder. Forøvrig tidligere fornøyd med Fremtind forsikring.
Sendte inn krav om erstatning for ødelagt ferie pga akutt sykdom. Etter 2,5 timer var kravet godkjent og pengene var på konto samme dag 😊