Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ekstremt effektivt og raskt forsikringsselskap. Lite papirabeid, rask utbetaling og kjempe god service. Hva mer kan man be om?
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss så strålende, positiv tilbakemelding! Det setter vi stor pris på.
Føler at når jeg har så mange forsikringer i samme selskap så burde jeg få bedre rabatt.
Hei Roger, hos oss er det inntil 17% totalkunderabatt, og lojalitetsbonus på 5% på toppen når du har vært kunde i tre år. Det er ganske så bra sammenlignet med konkurrentene!
Svindler kundene sine. Totalt overkjørt etter stormen Knud. Skader for 150.000 - 200.000 på nytt hus. Tilbud fra frende 4500.-
Hei Rune, håper du har tett dialog direkte med skadeavdelingen om denne saken. Vi kan dessverre ikke hjelpe deg her.
Prøvde ringe dem men ingen svar å få, ga opp tilslutt. Å når tv ble ødelagt ble svaret vi dekker ikke uhell. Meget misfornøyd!
Hei Vidar, du kan gjerne sende oss en e-post på [email protected], så kan vi ringe deg opp igjen om ikke rådgiveren du blir rutet til skulle svare på telefonen. Vi tar gjerne en gjennomgang med deg om hvilke forsikringer som dekker uhell, for eksempel på utvidet innbo eller på reiseforsikring.
De utnytter eldre som ikke har mulighet å sjekke forsikringspolisene sine hvert år! Og gir dem dermed skyhøye forsikringspriser som ikke ligner noe!
Hei Cathrine, dette stemmer ikke. Etterhvert som du blir eldre vil du kunne oppleve at prisen øker eller går med alder og risiko, eller at dekninger faller bort, avhengig av forsikringstype, men dette er ikke noe forsikringsselskapene spekulerer i.
Topp fornøyd med både tilgjengelighet, serviceinnstilling, pris og oppgjør.
Takk for herlig tilbakemelding!
Noe dyr forsikring , min forsikringsagent har dessverre sluttet. Kan tenke meg en agent som kontaktes i fremtiden
Hei Willy, takk for hyggelig tilbakemelding! Hvis du sender oss en e-post på [email protected] og forteller hvor du holder til, så kan vi gi deg navn på nærmeste Frende-rådgiver du kan holde kontakten med.
Bytta til Frende og sparte 3500 kroner. Det var det dummeste jeg har gjort på en stund. Da sykkelen min ble stjålet viste det seg at de bare dekket 10000 minus egenandel.. dvs 6000. Når du har en sykkel til 30 og dette er taket i forsikringa tror du at du også får igjen 30 minus egenandel. For å få denne summen må imidlertid sykkelen stå hjemme. For meg er hele poenget med sykkel at du tar den med ut av hjemmet. Derfor: Skal du forsikre hos Frende bør du lese alt, tolke spørre og grave. Jeg ble lurt og anbefaler ikke dette selskapet.
Hei "Egg", vi kan selvfølgelig også dekke dyrere sykler enn 10.000 kroner. Beklager hvis du ikke fikk god nok informasjon om dette da du kjøpte forsikringen. Hilsen Heidi
Har fått elendig erfaring med Frende fra dag 1 da de har glemt å overføre en god del av forsikringer. Deretter har brukt flere uker for å få forsikringsbevis til visum. Nå jeg er endelig ferdig med dette selskapet og gikk over til et annet men det er ikke så lett. Pga feilinformasjon de gir til kundene sine, tapte vi masse penger. Frende forsikring har den verste kundeservise, dårlig kundeoppfølging og gir feil informasjon til kunder som fører til store utgifter. Ikke løsningsorienterte, ved egen feil skylder alt på kunden! Frarådes på det sterkeste!
Hei Maria, så leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen din hos oss. Vi hører gjerne fra deg, hvis du vil vi skal se på saken din på nytt, eller gi tilbakemelding til avdelingen du har vært kontakt med hos oss. Hilsen Heidi i Frende
Hadde ett uhell med enn annen bil. Takst og rapport om skade stemte med min forklaring men ikke med vedkommende jeg krasjet med. Endte med at jeg fikk skyld selvom det ikke stemte. Billig men alt for små til at de klarer å få ett rettferdig oppgjør. Anbefales absolutt ikke
Oppgav feil pris da jeg byttet fra annet selskap. Kundeservice unngår å besvare henvendelser.
Hei Michael, hvis du kontakter oss på [email protected], så svarer vi og finner ut av dette. Du kan også klage hvis du mener det er gjort en salgsfeil.
10.10.18 ble det opprettet en sak hos Frende. Etter noen purringer fra meg, fikk jeg svar i dag. 5 mnd, det er for langsomt! Håper ikke jeg skal vente like lenge på pengene 🙄
Jøje meg, det høres uvanlig ut! Behandlingstiden varierer litt ut fra hvor omfattende skaden er, men vi pleier alltid å sende ut bekreftelse på at skademeldingen er mottatt.
Fin og rask kommunikasjon, full informasjon. Jeg er veldig fornøyd, tusen takk!
Så hyggelig å høre, Liveta! Tusen takk for tilbakemeldingen.
Har hatt sak hos Frende Reise siden 15.Nov, har fremdeles ikke løst saken. En kamerat av meg hadde DNB og det gikk på under 1 uke. 4 mnd for å løse en sak er helt ut av min forståelse. Har ringt hverdag uten å få tilbakemelding fra saksbehandler. Styr unna reiseforsikringen til Frende!
Hei Adam, jeg vet ikke hva slags reiseskade du har hatt, enkle saker får oppgjør samme dag, tyngre saker tar naturlig nok lenger tid, uansett forstår jeg at det kan være frustrerende å vente!
Opplever att alt var bra når jeg ble kunde for 3 år siden, men ser att prisene bare øker.
Hei Håvard, hvis du sjekker priser vil du se at i år har de fleste, om ikke alle forsikringsselskap satt opp prisene noe som følge av de mange vann-, frost-, brann- og bilskader nordmenn har opplevd de siste årene. Det vi i Frende gjør, er å gi fem prosent rabatt etter tre år som kunde, lojalitetsbonus kaller vi det. Dermed går faktisk ikke totalprisen like mye opp hos oss.
Profesjonelle og hyggelige personer som betjener telefonen på kundesenteret. Raskt og effektivt oppgjør.
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en då hyggelig tilbakemelding!