Frende Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Frende gjør det enkelt å melde skade, eller å få snakke med en kundebehandler, når det trengs. Og oppgjøret har gått super raskt. Har hatt frende som forsikringsselskap i mange år og har ingen intensjoner om å bytte.
Blir ekstra glad for å høre fra lojale, trofaste kunder. Takk, Hilde! ❤️
Hurtig oppgjør ved skade på valp.Fint med direkte oppgjør hos vetrinær.
Håper det går bedre med vofsen! Takk for fin tilbakemelding! Hilsen Heidi
Raskt og greit oppgjør 👍 Hyggelige og hjelpsomme ansatte.
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Grethe! Setter stor pris på at du tok deg tid til det! Hilsen Heidi
Skadeerfaring fra en møteulykke: Korrekt oppførsel og god dialog i hele saken. Fornøyd både med saksgang og oppgjør.
Tusen takk for tilbakemeldingen din! Glad du er fornøyd. Skadehåndtering slik det skal være! 👍 Hilsen Heidi
Opplever meg ivaretatt,forstått ,lett å komme i kontakt m dere & dere ser ut til å være seriøse er takknemlig ,for å være kunde hos dere & har «vervet» tre nye kunder ,sålangt
Åh, gode ambassadører er vi utrolig takknemlige for! Tusen takk, Camilla! ❤️ Hilsen Heidi
jeg har positiv med frende å gjøre , kan sterkt anbefales til andre. sterk selskap er frende.
Tusen takk for kjempefin tilbakemelding, Leif! Hilsen Heidi
Store endringer på pris selv uten skade, har du høyt stoffskifte får du ikke personforsikring.
Hei, Trond, vi er dessverre ikke alene om prisjusteringer slik økonomien er nå. Alle typer reparasjoner koster vesentlig mer. Og det er hele skadebildet for forsikringstypen som påvirker prisen, ikke bare dine skader. Hilsen Heidi