Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De er snille og gjør det enkelt å skrive forsikring, mm er litt treg på Mail
Hei, Martin! Takk for hyggelig melding, og supert at du gir beskjed. Det hender det går litt tregere å få svar når pågangen er stor, men stort sett går det på et øyeblikk. Hilsen Heidi
Alltid positiv erfaring ved behov for hjelp eller opplysning
Gode Grete, dette var en veldig hyggelig melding å få! Takk! ❤️ Hilsen Heidi
Meget god service, også da jeg hadde et uhell, alt løste seg raskt. Har nå vært kunde hos frende nå i over 7år både privat og bedrift. Anbefaler det på det sterkste
Hei Ali, så utrolig hyggelig melding å få! Takk skal du ha! Vi skal stå på for at du forstatt skal være fornøyd fremover. Som trofast kunde får du jo også fem prosent ekstra rabatt - lojalitetsbonus kaller vi det. Alt teller :)
Rask, god oppfølging reale skadeoppgjør personlig assistanse
Hei, Ulf! Så hyggelig å høre at du er fornøyd. Takk for skryt og den fine tilbakemeldingen din <3 Hilsen Heidi
Veldig rask og god service,aldri noen problemer med å få svar
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen din. Glad for å høre at du er fornøyd! Hilsen Heidi
Profesjonell oppfølging og gjennomføring. Dyktig saksbehandler og hurtig oppgjør.
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det er det mange fornøyde kunder som glemmer. Men vi setter stor pris på det! ❤️ Hilsen Heidi
Middels dårlig selskap før skade, forferdelig etter skade. Takstmenn som er frekke, ikke rettferdige, tilbyr halvparten av markedsverdi og ignorerer når man henviser til hva man har krav på fra forsikringsdokument. Bare å grue deg om du får skade, for de menneskene ønsker du ikke å prate med. Mye annet negativt, anbefaler ikke.
Hei, Olav. Hvis du opplever eksterne takstmenn vi bruker på denne måten, er det kjempeviktig at vi får beskjed om dette, så vi kan følge opp. Ta gjerne kontakt med saksbehandleren din direkte! Hilsen Heidi