Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Frekke kundebehandlere som er lite behjelpelige, (klar deg selv, vi kan ikke hjelpe er holdningen). nå har jeg prøvd å bruke forsikringen på reise i sommer da jeg fikk motor problem. Det var alt annet en hyggelig, ventet 36 timer på veihjelp. ferien som er ødelagt er ikke dekket på reiseforsikringen med grunnlaget at jeg ikke hadde en planlagt reise. ( jeg skulle ikke flytte til utlandet. og har tenkt meg hjem til Norge). meldte skade tirsdag kveld og var hjemme i Norge fredag kveld og kjøretøyet ble værende igjen i utlandet. nå har jeg ordnet transport av kjøretøyet som de heller ikke dekker, og fikk en hyggelig parkerings avgift på nesten 5000kr fra der Frende dumpet motorsykkelen. alt i alt fikk jeg et kontant oppgjør for hjemmreise og å reise ned igjen. Men det dekker ikke i nærheten av utgiftene jeg hatt i denne sammenheng for å ikke snakke om tap av inntekt som kommer. For alt i verden styr unna Frende!!!
Hei, hei, skjønner at det er frustrende å strande med sykkelen i utlandet og at planene dine ble endret. Berging i utlandet kan ta noe tid, reparasjon også, siden det er fellesferie der. Vi dekker både transport til verksted, merutgifter til hjemreise og reise tilbake for å hente sykkelen. Det er også dekning for evt. hotell hvis en sykkel kan repareres innen rimelig tid og det er hensiktsmessig for deg som kunde. Sykkelen står trygt på merkeverksted imens. I slike saker vil vi også vurdere å flytte sykkelen, hvis det er et verksted innen rimelig avstand som kan fikse den mye raskere. Det er nok dessverre ikke slik at alle andre forsikringsselskap dekker hjemtransport. Hilsen Heidi
Ingen ting å klage over. Konkuransedyktige priser. Har kun hatt en skadebehandling ( reiseforsikring) utbetalt etter 2 dager,
Kjekt å høre at du er fornøyd! Takk for fin tilbakemelding! Hilsen Heidi
Topp service, greit oppgjør ved behov Enkelt å få kontakt.
Så utrolig hyggelig tilbakemelding å få, Hans! Vi skal stå på for at du skal være like fornøyd fremover ❤️ Hilsen Heidi
God kundeservice, men det spesielt bilforsikringen er dyr.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi blir så glad for det! Ta gjerne en prat med kundeservice hvis du vil vi skal se over avtalen din. Hilsen Heidi
God erfaring med frende over mange år. Hjelpsomme når jeg har hatt behov.
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen din! Vi skal stå på for at du skal være fornøyd ved neste korsvei også. Hilsen Heidi
For et drittselvskap, lærer dere opp deres egne ansatte til å se på kundene deres som svindlere? Hadde en sak hos dere, der saksbehandler tråkker på meg og er spydig og ufin. Sier det er min feil at uhellet skjedde og at uhellet kunne vært ungdyr og det er min feil og hele telefon samtalen vsr som et avhør
Hei her også, Martin! Vi tror selvfølge ikke at kundene våre er svindlere, de aller aller fleste ee ærlige folk. Likevel hender det vi stiller kontrollspørsmål, eller ber om dokumentasjon eller kvittering. Det er helt vanlig, og ikke for å tråkke på noen. Hvis du mener vi har gjort feil i saken din er det fint om du kontakter oss direkte, så vi kan få en annen saksbehandler til å se på den. Hilden Heidi
Ligger for høyt i pris i forhold til service og andre selskaper
Hei, det var leit å høre! Ta gjerne kontakt hvis du vil vi skal se på avtalen din på nytt. Hilsen Heidi