Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kunne tatt kontakt å spurt om jeg var fornøyd, gitt meg ett tilbud f. eks på en forsikring da man har vært kunde i flere år...
Jeg kom på sykehus i Israel. Ved innleggelse ble det spørsmål om forsikring. Jeg hadde alle mine forsikringer i Gjensidige. Direktøren ved sykehuset tok en telefon til Gjensidige i Norge og kom tilbake etter noen minutter og fortalte at han aldri hadde opplevd en så rask og positiv tilbakemelding. Jeg fikk rask behandling og var utskrevet etter 3 dager. Siden har det aldri vært noe spørsmål om å skifte mine forsikringer iselvom Gjensidige ikke alltid er av de billigste.
Kanskje ikke den billigste forsikringen. Har brukt forsikringen to ganger. En på hus og en på bil. Raskt og greit oppgjør begge ganger. Grei ordning med kundeutbytte.
Dyr pris. Måtte betale mer 2 året selv om bonusen økte. Hold dere unna dette useriøse drittselskapet.
Prisene har vært brukbare, og at de betaler en del av overskuddet tilbake.
Kundekonsulenter er upålitelige. Betalte inn innboforsikring. De tok imot pengene lovte alt var i orden. 3 ganger oppdager jeg og snakket med forskjellige som lovte å ordne opp. Endte med at de satt på pengene mine ett år uten å gi meg forsikring eller pengene tilbake.
Motorforsikring er bra, er inntil 15 år, noen har bare 10.
Veldig bra selskap. Kjempe greie kundebehandlere! 😀
Kort saksbehandlingstid og rask utbetaling ved skade.
Jeg har hatt et kundeforhold til Gjensidige forsikring siden 1967 og har i den tiden en utbetaling for skade på MC og 2 utbetalinger etter tyveri og innbrudd. Ang. MC skade var motparten et firma, også forsikret i Gjensidige og således en viktigere kunde enn meg. Dette gjorde at jeg så meg nødt til å foreta en motivasjonssamtale med skadebehandler. Ved utbetaling fra et innbrudd og et tyveri var de tvers gjennom profesjonelle, men det visste jeg forsåvidt fra min tid i politiet. På den tiden var Gjensidiges profesjonalitet sammen med Storebrand helt uovertruffen i norsk sammenheng.
Har stort sett gode erfaringer, har også vært det billigste alternativt for meg i mange år.
Stødig selskap med dyktige folk! Tiden går og gjensidige består :)
Benyttet reiseforsikring ved 2 anledninger og begge ganger opplevde vi både rask og god kundeservice og oppgjør.
Etter å ha benyttet Gjensidige for de fleste forsikringer gjennom en årrekke, finner jeg det noe underlig at de skal legge seg på et høyt prisnivå når det gjelder bilforsikring. Erfaringen fikk jeg nå ved anskaffelse av fabrikkny bil.
Lite info ved heving av forsikringen, samt på grensen til nedlatende og uhøflig ved kontakt på tlf.
Konkurransemessing premie. Dårlig oppgjør. Ellers ikke noe spesielt.