Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjempe bra selskap med veldig bra service og utrolig behjelpelig og lett å ha med å gjøre vist uhellet skulle skje. Anbefales på det varmeste
Kunde i 30 år + uten en eneste skade til nå. Får hjem ødelagt av skader etter brann i bolig under oss. Kontakter for å melde skade kl 7.30. Får beskjed at jeg må bruke elektronisk registrering. Har Gjensidige vurdert om folk kanskje står der uten noen ting??? Kunde mottaker sier at skade er åpent mellom 10-14. Ringer kl 10. for bistand i forbindelse med at folk mangler klær. Fikk svar da får dere kjøpe det. Igjen hva om folk måtte løpe i vei uten noen ting Gjensidige... Får beskjed om at de skal hjelpe oss etter takstmann har vært der. Han kom etter 3 dager. Gjensidige hadde booket til bygg, selv om dette gjelder en innbo + forsikring som de har vært flinke til å påpeke flere ggr. når jeg spurte om hotell opphold dekning osv. Ny takstmann kommer om 2 dager er beskjeden... Alle i samme situasjon i sameiet som har Gjensidige opplever det samme, mens de i div. andre fikk hotell, håndpenger, kunne ringe å registrere skade og har fått hjelp. Styr unna, skulle uhellet være ute så kan du ikke få dårligere kundebehandling i en vanskelig tid. Blir noen færre Gjensidige kunder når denne saken er over....
lack of words to describe that scam. i have went on holidays and got my phones demaged. when going on holidays according to gjensidige i was covered from head to tows, well i could not be more wrong. its so tipical for insurance company to find all possible bs to declaine payout. just wrot them that my phone are so old and cheep that it was more valuable to keep me as a customer than having one star feedback
kunne ikke blitt bedre de er topp super kundebehandler
Gjensidige forsikring er en veldig ryddig og fin forsikring. De er veldig snar å gjøre opp ved skade og man får det man har krav på. Jeg vil på det sterkeste anbefale de.
Er ansatt i kommune og er medlem i fagforeningen Delta. Delta har en god avtale med gjensidige. Jeg går av som pensjonist sommer 2022 og ønsker derfor tilbud. Tvilen er om jeg fortsatt skal være medlem i Delta (gjensidige) eller skifte selskap.
Har hatt hærverk på bilen min, var på trakstering noen dager før jeg dro på ferie, ba Gjensidige for kontantoppgjør sånn at kan reparere bilen på et seinere tidspunkt. Så svarer Gjensidige om at det ikke var mulig å få hele summen overført. Jeg skulle kun få 50% av arbedspengene, 50% av mva, og ved reparasjon av bilen på et seinere tidspunkt skulle jeg få tilbake resten av mva, men ikke resten av arbeidspengene. I tillegg ønsker de bekreftelse fra banken om at det var greit å få pengene tilsendt. Som sagt er jeg på ferie. Hvorfor ikke bare sende pengene og la meg i fred. Det er siste gang jeg og mine bekjente bruker Gjensidige.
H Har opplevd en hel del kluss med faktura selv med avtalegiro. Kan hende jeg bare er uheldig.
Har hatt GJENSIDIGE i ca 30 år. Veldig fornøyd med skade oppgjør. Men; prisene? Fikk i snitt ca 9% stigning på 2022. Ringte, traff en konservativ kar som uttalte; du har greie priser. Ok, sa jeg, da innhenter jeg tilbud fra andre. Har nå fått tilbud fra de største i Norge, på bolig og innbo, samt fritidshus, og mc er det over 100% høyere pris. Så sier karen; husk at vi utbetaler kundeutbytte. Jeg sier da at det kan dere gjøre, så lenge dere har de prisene. Han sier da at folk ønsker utbytte, det er det værste jeg har hørt. Folk vil ha lave og rette priser. Det har ikke GJENSIDIGE.
Har ingenting å klage på. Har hatt lite med dem å gjøre.
Jeg tapte min bonus på 75 % jeg haft i over 30 år når jeg kjøpte forsikring fra Gjensidige! Anbefales ikke!
Ble anbefalt av bilforhandler, og de ordnet alt i forbindelse med bilkjøp.
Mer informasjon står skrevet i skademeldingssaken av skadeg mobiltelefon. Jeg er missfornøyd med deres behandling av saken. Hvis dere behandlet en små skade slik, tviler jeg på at dere har noe fornuft når det ga gjelder større saker.
Har kontaktet dem for forhandling på mine forsikringer men der var liten respons
Bra forsikring men blir får dyrt å være med di over lengre tid.
Månedlig endring i avtaler med store konsekvenser på pris . Usikkerhet på om forsikringene er riktige da de plutselig endret avtaler , typer og økte prisen med opp mot 60% på flere.